שתף קטע נבחר

מרצדס V קלאס עדכני - החל מ-268 אלף שקל

חטיבת המסחריות של מרצדס מתחילה לשווק את ה-V קלאס לאחר מתיחת פנים קלה. עם מנוע ותיבת הילוכים חדשים, מערכות בטיחות כציוד תקני ורשימת אבזור אופציונאלי סופר-ארוכה

מרצדס מתחילה לשווק בישראל את ה-V-קלאס, מוביל הנוסעים (עד 8) שעבר לאחרונה מתיחת פנים - בעיקר כדי שיצליח להתמודד מול פולקסווגן טרנספורטר העדכני. תג המחיר מתחיל ב-268 אלף שקל ומגיע עד 374 אלף שקל לגרסה הבכירה.

 

 

השינויים העיצוביים כמעט ואינם מורגשים ומסתכמים בסבכה, פגוש קדמי וחישוקי "17 שונים עם יחידות תאורה עדכניות, תוספת של מסילות גגון ואפשרות לרמת גימור "AMG". גם תא הנוסעים נותר דומה עם מסך "7 נשלט חוגה אבל הוא מציע כעת אפשרות גדולה יותר לבחירת צבעי אווירה. כבעבר יוצע הרכב בשלושה אורכי מרכב: קצר (489.5 ס"מ אורך ו-320 ס"מ בסיס גלגלים), בינוני (514 ס"מ אורך, בסיס גלגלים זהה) וארוך (537 ס"מ אורך, ו-343 ס"מ בסיס גלגלים).

 

מרצדס V קלאס ()

מרצדס V קלאס ()

אבזור הבטיחות שודרג וכולל כעת בלימה אוטונומית והתראת סטייה מנתיב, שטחים מתים וערנות נהג כציוד תקני, בעוד בגרסאות הבכירות (החל מ-V250d) יש גם תאורת מטריקס-לד, בקרת שיוט אדפטיבית ומערכת מצלמות היקפיות. רשימת האבזור האופציונאלי כוללת בין היתר כיוון מושבים קדמיים חשמלי עם חימום וקירור, חלון שמש פנוראמי ענק ממדים, מקרר (3.2 ליטר) בקונסולה שבין המושבים הקדמיים, מחזיקי כוסות עם אפשרות לחימום או קירור ושולחן מתקפל בין צמד שורות המושבים האחוריות.


מרצדס V קלאס ()

כאופציה ניתן להזמין כעת את צמד מושבים בשורה השניה עם כיוון חשמלי, הדום לרגליים, חימום, קירור ועיסוי, בדומה לפולקסווגן מולטיוואן ביזנס. גרסת מוטורהום המכונה "מרקו פולו" ומתחרה בפולקסווגן קליפורניה, תוצע בהזמנה מיוחדת. היא כוללת צמד מיטות זוגיות, האחת בקומת הקרקע לאחר קיפול המושב האחורי, השניה באוהל הגג העליון, מטבח עם כיריים, כיור, מקרר ושולחן אוכל מתקפל.

 

מרצדס V קלאס מרקו פולו ()
מרצדס V קלאס מרקו פולו

מרצדס V קלאס מרקו פולו ()
מרצדס V קלאס מרקו פולו

 

יחידת ההנעה עדכנית עם מנוע טורבו-דיזל בנפח 2.0 ליטר חדש (OM654) במקום יחידת ה-2.1 ליטר הוותיקה (OM651). השינויים במנוע האלומיניום החדש: משקלו נמוך (ב-31 ק"ג), בוכנות אחרות, ציפוי פנימי לצילינדרים לטובת חיכוך מופחת ב-25%, סעפת יניקה ופליטה חדשות ומשאבת הזרקה דור רביעי בלחץ גבוה יותר (2,500 באר). לדברי מרצדס, שינויים אלה מאפשרים הפחתה של צריכת הדלק ב-13% כדי לעמוד בתקנים העדכניים.

 

מרצדס V קלאס ()

ההספק נותר זהה בגרסאות V220d עם 163 כ"ס וב-V250d עם 190 כ"ס, בעוד שגרסת V300d משחררת 239 כ"ס, המנוע החזק ביותר בדגם מעולם. כל המנועים משודכים לתיבת תשעה הילוכים אוטומטית (שבעה בעבר) והנעה אחורית, או כפולה-קבועה כאופציה בתוספת תשלום. הביצועים נעים בין 11.2 שניות בזינוק ל-100 קמ"ש ו-195 קמ"ש מרביים ל-V220d ארוך עד 7.8 שניות ו-220 קמ"ש ל-V300d קצר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים