שתף קטע נבחר

גנבו את האופנוע? ננסה תחבורה ציבורית

לאחר שאופנועו נגנב לא נותרה לניר זברו כל אפשרות מלבד תחבורה ציבורית. הרוכב הוותיק הצטייד בהרבה אופטימיות, והחליט לבדוק כיצד נראה העולם העסקי דרך חלון האוטובוס. הניסוי לא הסתיים בהצלחה

 

 

לאחר שגנבו לניר זברו את האופנוע, החליט בעל העסק לשיווק ומרצה במכללה למנהל להתנסות בתחבורה הציבורית בישראל. זברו, שבמשך שבוע העבודה מקיים פגישות עם לקוחות שונים ברחבי הארץ, החליט כי לפני שהוא רוכש אופנוע חדש במיטב כספו, ייתן צ'אנס לתחבורה הציבורית.

 

אך האופטימיות של זברו בתחילת הדרך התחלפה במהירות בעצבים, תסכול ובעיקר איחורים ללקוחות והרצאות. "התחבורה הציבורית שהייתה אמורה להיות פיתרון קל, זול ונוח, הפכה לסיוט וחוסר ודאות באשר ללוחות הזמנים. "התחבורה הציבורית בישראל בנויה כך שלא תצליח. או שתאחר, או שלא תגיע. אחרי כל-כך הרבה שנים על כלי דו-גלגלי, הרגשתי שכלום לא בא לי בקלות. הכול קשה. נהג האוטובוס עושה טובה כשהוא מגיע, עוד טובה כשהוא עוצר, וגם אז הוא צפוף ומחניק".

 

"עם רכב דו-גלגלי הייתי מגיע ממרכז תל אביב למכללה למנהל בראשון לציון, תוך 20 דקות. כעת, עם התחבורה הציבורית, זה לוקח לי שעה ו-45 דקות לפחות. אני לוקח מקדם ביטחון של שעתיים, ובכל זאת הצלחתי לאחר לשיעור שאני מעביר", הוא אומר.

 

קבלו תיעוד אישי חלקי של נסיעותיו: 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
גל קולוג
צפוף באוטובוס - אילוסטרציה
גל קולוג
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים