שתף קטע נבחר

מתחזה ישראלית

השבוע תשודר לראשונה התכנית המדוברת של בראבו 'המתחזה'. בתפקיד הראשי משחקת שחקנית ישראלית שאחרי 13 שנים בהוליווד, הגיע הזמן שכולנו נכיר

אם חשבתם שהנצנוץ הכי גדול של ישראל בהוליווד בשבוע האחרון הגיע מהפרסומת של גל גדות בסופרבול אז תרשו לנו להפנות אתכם אל עבר הזוהר הישראלי שמגיע ביום שלישי בערוץ בראבו בשעת פריים טיים בסדרה מסקרנת במיוחד שהכוכבת הבלתי מעורערת שלה היא השחקנית הישראלית ענבר לביא. בשלטי חוצות ענקיים, על גגות המוניות ובטריילרים שחוזרים בלי הפסקה בשלל הערוצים נראית לביא בפרסום לקראת הקרנת הבכורה של אינפוסטר. לא רבים מאיתנו מזהים, אבל האמת שלביא, בת ה-30 חיה כבר שנים ארוכות חיה בהוליווד והספיקה למלא את הרזומה שלה בכמה וכמה פרויקטים מצליחים. היא הופיעה ב״המלאכיות של צ'ארלי", "הלוחשת לרוחות", "קאסל", "הפמליה", "ילדי האנרכיה" ואפילו בעונה האחרונה של ״נמלטים״.

 

עכשיו היא זוכה לתפקיד בסדרה שבה היא הרבה יותר מכוכבת, הדמות שלה היא העלילה עצמה. העלילה עוקבת אחר נוכלת אטרקטיבית בשם מאדי המתחזה לנשים שונות ומשתמשת בפיתוי מתוחכם ומגוון בכדי להשתלט על חייהם של גברים ונשים כאחד כשהיא גורמת להם להתאהב בה ואז עוזבת אותם שבורים ומרוששים.  הנפגע האחרון ממשחקי הפיתוי של מאדי הוא עזרא שרק הציע לה נישואים ונתן לה טבעת יהלום וכבר גילה את התרמית כשזו ברחה לו והשאירה מאחור סרטון שבו היא ממליצה שלא יטרח לחפש, כי הוא פשוט לא ימצא אותה לעולם. עזרא חובר לשני נפגעים אחרים של הנוכלת הישראלית במטרה לתפוס אותה.

 

 

היא משחקת את מאדי בשלל דמויות. ממאהבת צרפתייה, לאמנית ניו יורקרית ועד לסבית מניו אורלינס. ישראלית בין כל אלו, לא תמצאו. לביא סיפרה בראיונות שונים שהיא גאה בישראליות שלה בהוליווד אבל בראיון שרק השבוע התפרסם בערוץ אי, הישראליות של לביא כלל לא הוזכרה. בראיון הקצרצר לקראת עליית הסדרה נכתב שלביא היא רקדנית קלאסית ושחקנית שעברה (בלי לציין מהיכן) לניו יורק בגיל העשרה.

 

על תפקידה כמאדי, סיפרה לביא במהלך תקופת הצילומים שמדובר במהלך מוכר. ״נשים וגברים כאחד נוטים ליצור אשליה, מוכרים פנטזיה למי שרק מוכן לקנות, כולנו עוטים מעטפת, שגורמת לקהל החיצון לרצות בנו יותר או פחות״, אמרה. ״האתגר היה לוודא שכל דמות אכן שונה מאוד מהשנייה ולדעת בדיוק למה ואיך לשמר את הייחוד. היה שיתוף פעולה מכל הבחינות וזכיתי בצוות פנטסטי של מחלקת איפור ושיער מדהימים, סטייליסטית אש, צלם מהאגדות ובמאי חלומי, כך שהכל הרגיש מלא השראה וקסם".

 

כל דמות שונה מהשניה. מתוך הסדרה the imposter   ()
כל דמות שונה מהשניה. מתוך הסדרה the imposter

 

בסדרה תוכלו גם לראות את אומה תורמן שמגיחה לתפקיד אורח.

הסדרה the imposterעולה בערוץ בראבו בשעה 10 (חוף מזרחי)

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים