שתף קטע נבחר

מה קורה באגף המזרחי?

הגברת הראשונה מלאניה טראמפ תציין גם היא 100 ימי כהונה, כשטרם עברה לבית הלבן, רבים מהתפקידים במשרדה עדיין לא אוישו ופרסומים חדשים מנסים להוכיח שהיא ממש לא ממהרת להתחיל את מה שבעצם מעולם לא רצתה

כאילו שאין מספיק עניינים על הפרק השבוע בבית הלבן. כשבמירוץ זריז לקראת חתימת 100 הימים הראשונים לשלטון מנסים לרשום הישגים גדולים כמו החלפת אובמה קר, רפורמת מיסים וגיבוש אסטרטגית לחימה בזירות הנערמות, דיווח חדש מפרסם שיש בעיות גם באגף המזרחי של הבית הלבן, או כמו שאנחנו קוראים לזה, בעיות בבית.

 

כתבה שפורסמה ברביעי האחרון חושפת שהגברת הראשונה, שבתחילת השבוע חגגה 47 אביבים, כלל לא רצתה להיות האישה הראשונה של אמריקה.

 

בראיון ל'ואניטי פייר', אמר מקורב למשפחה שמלאניה כלל לא רצתה באור הזרקורים.לטענת אותו מקורב מלאניה לא מרגישה בנוח עם הטייטל החדש וכל מה שמגיע איתו והיא מנסה בכל כוחה להתרחק מקדמת הבמה. "מעולם לא היה לה עניין להיות האישה הראשונה".

 

על פי עובד לשעבר בקמפיין הבחירות של טראמפ, נשמעה מלאניה מודה שהתנגדה נחרצות למירוץ של בעלה לנשיאות, ופחדה יותר מכל שהוא באמת ינצח.

 

המקורבים מספרים שהיה ברור מהיום הראשון שאין לה כל עניין לקח תפקיד רשמי ומסורתי של אישה ראשונה, ועדות לכך היא העובדה שהיא עדיין דרה בשדרה החמישית במנהטן כשחלק ניכר מהצוות המסורתי של האישה הראשונה באגף המזרחי בבית הלבן, האגף המיועד לה, כלל לא אויש.

 

הדוברת של מלאניה מיהרה לדחות את הטענות והצהירה כי הגברת הראשונה מאז טמעולם הייתה תומכת נלהבת במאמצים של בעלה.

 

באופן מסורתי וברור בתרבות אמריקאית הנשים הראשונות מנהלות אג'נדה משל עצמן ומובילות שינויים ותמורות בתחומים בהם הן מאמינות. לורה בוש עסקה בבריאות נשים ופיתוח ספריות, הילארי קלינטון עסקה (בין השאר) בביטוחי הבריאות, מישל אובמה, כפי שכולנו זוכרים, קידמה שינויים בהרגלי אכילה ופעילות גופנית אצל ילדים וכך היה תמיד.

 

"מעולם לא רצתה בזה". מלאניה ודונלד טראמפ ()
"מעולם לא רצתה בזה". מלאניה ודונלד טראמפ

 

בטרם נבחר טראמפ, באחד מנאומיה הנדירים של מלאניה טענה שכאישה הראשונה בארה"ב היא תקדיש את זמנה ומרצה למלחמה בבריונות ברשת. אבל עד עתה טרם פורסמו צעדים שלקחה לקידום הנושא.

"היא אוהבת לעשות דברים נכון וטוב, וזה לוקח זמן", אמרה הדוברת שלה בתגובה לנושא. "היא ממשיכה לבנות את האג'נדה שלה באופן יסודי".

 

במקביל לדיווחים על תפקידה של מלאניה כאישה ראשונה, צוטט גם מקורב לזוג טראמפ שסיפק הצצה גם לחיי הנישואים של השניים. "הנשיא דאג שמלאניה לא תחזור למשקל שלה אחרי הלידה של בארון", סיפר. "היא הבטיחה לו שהיא תחזור לעצמה אחרי הלידה. זה היה מעין הסכם וירטואלי ביניהם".

 

אותו 'מקורב' סיפר גם שטראמפ לא נהג בהתחשבות במלאניה באותם ימים, . "לא היה שם 'איך את מרגישה' או פתיחת דלתות , לא הייתה התחשוב גדולה במצבה. הוא רק אמר לה 'את רצית להביא ילד", טען.

 

הדוברת של מלאניה ביטלה את הטענות וטענה שטראמפ היה חם ותומך כלפי אשתו לאורך כל ההריון.

שנת הלימודים של בארון טראמפ מתקרבת לסיומה וכולנו נוכל לגלות, בלי שמועות ומקורבים (מהסוג שכנראה אף אחד מאיתנו לא היה רוצה) אם הגברת הראשונה תתמסר לתפקיד או תבחר ללכת בדרך חדשה.

 


פורסם לראשונה 27/04/2017 16:52

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים