שתף קטע נבחר

מה קרה? הילארי תסביר לכם

מסתבר שלא רק הנשיא טראמפ ממשיך לדבר על בחירות 2016, גם הילארי החליטה ללכת צעד קדימה ובימים אלו מפרסמת ספר שמתאר בדיוק מה היא חושבת ובעיקר, את מי היא מאשימה

הילארי קלינטון זה אולי הכי 2016, אבל תסמכו על הגברת הראשונה, מזכירת המדינה וכמעט נשיאת ארה"ב שתמצא את הדרך לעשות איזה קאמבק.

השבוע יצא באופן רשמי ספרה החדש  What Happened(נחשו על מה) ואת יריית הפתיחה לקידום הספר החושפני שלה בחרה לעשות בניו יורק. ביום שלישי, החל משלוש לפנות בוקר, החל להתגבש תור אדיר ליד חנות הספרים Barnes & Noble ביוניון סקוור עם צעירים ומבוגרים שהגיעו במיוחד כדי להתקרב למי שרבים מהם עדיין לא מאמינים שאינה עומדת בראש המדינה.

 

מי שכבר הספיק לקרוא חלקים נרחבים מספר הזכרונות העסיסי למדי של מי שהתמודדה פעמיים לנשיאות ארה"ב, שאל היכן היתה הילארי של הספר במהלך הקמפיין? נשמע שמדובר בספר כן, פתוח ומאוד חושפני. קלינטון טענה שהיא עדיין מעוניינת להישאר פעילה בפוליטיקה. "לא סיימתי עם הפוליטיקה כי אני מאמינה שעתיד המדינה נמצא בסכנה, פשוטו כמשמעו", אמרה.

 

אם לשפוט על פי התור האדיר שרק הלך והתעצם עם זריחת החמה, נראה שיש גם מי שמחכה לה. המפגש בעיר נערך כמובן ללא תשלום. החל מהשבוע הבא יוצאת קלינטון למסע הרצאות וקידום ברחבי ארה"ב וכרטיסים למפגשים הייחודיים יכולים לנוע מ-80$ לכמעט 800$.

 

הרגשתי שאכזבתי את כולם. קלינטון ()
הרגשתי שאכזבתי את כולם. קלינטון

 

קלינטון הגיעה בשעות הצהריים אחרי למעלה משעה איחור, מה שלא הפריע לאוהדים שהמתינו שעות ארוכות.עם כל הטרנדים הגדולים של ניו יורק נראה שהטרנד המוביל בימים אלו הוא הפוליטי, וכשמגיעה המועמדת שזכתה במירב הקולות בבחירות האחרונות (לא שבא לנו שוב לפתוח את תיבת הפנדורה הזו), תושבי העיר מתייצבים.

 

בחודשים שחלפו מאז הפך טראמפ לנשיא ארה"ב, קלינטון אמנם ביתה זמן לא מבוטל ביערות, המטיילת היחידה כנראה שנתקלה שם בלא מעט בקשות לסלפי, אבל בכל הזדמנות בה התראיינה, הביעה ביקורת נוקבת על התנהלותו של הנשיא ה-45. "יש לנו תוכנית ריאליטי שהובילה לבחירתו של נשיא", אמרה. "הוא מגיע לחדר הסגלגל ואומר 'וואו, זה הרבה יותר קשה ממה שחשבתי. זה ממש קשה. לא היה לי מושג'. ברור, בגלל שזו לא תוכנית טלוויזיה - זו המציאות".

 

קלינטון תיארה כיצד התמודדה עם הכשלון הגדול. היא סיפרה איך סידרה "בשיגעון"את ארונות ביתה, צרכה כמות גדולה של יין לבן ואפילו שינתה את הרגלי הנשימה שלה במטרה להירגע. היא נזכרה כיצד נשכבה על מיטתה בליל הבחירות וניסתה להפנים את ההפסד, ללא הצלחה. לדבריה, היא התקשרה לטראמפ לברך אותו על ניצחונו ואז יצרה קשר עם הבית הלבן, שם שוחחה עם דמוקרטים מאוכזבים מממשל אובמה. "הרגשתי שאכזבתי את כולם", סיפרה. "לא הכנתי מראש נאום הפסד, הכנתי נאום ניצחון".

 

בספרה מפנה קלינטון אצבע מאשימה כלפי אנשים שלטענתה פגעו בקמפיין שלה, בהם ראש ה-FBI לשעבר ג'יימס קומי, שלא העמיד אותה לדין בפרשת שרתי האימייל אך האשים אותה ברשלנות, וגם כלפי ברני סנדרס, הרוסים, ועוד. במפגש קלינטון בעיקר חתמה, ונראה היה שלקהל זה הספיק.

מי שרוצה לראות את קלינטון בניו יורק וברחבי ארה"ב עד דצמבר בקמפיין לקידום הספר:

www.hillaryclintonbooktour.com

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים