שתף קטע נבחר

ולנטיינ’ס אלטרנטיבי

מי שלא כל כך בעניין של שמאלץ וקיטש, יכול למצוא בניו יורק הרבה אירועי אהבה לטובת אנשים ובעלי חיות שבאת זקוקים לה

וולנטיינ’ס דיי יכול להיות תזכורת נהדרת לכל מי שצריך לרענן קצת את הרומנטיקה מהאבק שנערם עליה בשנה האחרונה, אבל זה גם יכול להיות יום קצת ורוד ולבבי מדי לאחרים. בניו יורק, כמו בניו יורק, מציעים ים של אלטרנטיבות לכל מי שמחפש למרוד ברומנטיקה הכפויה ולעשות מה שהוא באמת אוהב.

 

ברים, חנויות, ועסקים רבים בחרו בחג הזה לחגוג את הרווקות עם אירועי ה'אנטי וולנטיין', עם הפעילויות הכי מ-גניבות בסביבה. אם אתם בצד של האנטי, אז קבלו מכל הלב נטול הפרווה שלנו, את ההמלצות החמות לחגיגות ה-14 בפברואר:

 

Run a Valentine's Day 5K

אחד הרעיונות היותר מוצלחים בעינינו לביטוי אהבה אלטרנטיבי עם ריצת חמישה קילומטר ביום שבת, בשעה 10 בבוקר. ריצה שמטרתה להביע אהבה להומלסים, על ידי תרומה לארגון Project Hospitality, ארגון שדואג לחסרי בית בעיר למחסה ואוכל, כמו גם טיפולים רפואיים והכשרות.

המסלול יצא מסטייטן איילנד Conference House Park.

עלות ההשתתפות: 30 דולר.

 

Drink and Draw Like a Lady

אומרים שמי שאוהב אוכל, ומי שלא, אוכל יותר. אז כל מי שרוצה אלטרנטיבה ליום הלבבות יכול להינות מיום של טעימות עם עוגיות אינסומניה, טעימות יין מה- City Winery ומוזיקה חיה של דואו באסי. חשוב לציין שמדובר בהזמנה לנשים בלבד לאירוע שמחצית מהכנסותיו יועברו לארגון נשים.

המפגש יערך בערב יום האהבה, 13 בפברואר בעלות של 10 דולר.

 828 Broadway

 

רומנטיקה זה לחלשים. חגיגות אהבה אלטרנטיביות (צילום: Shutterstock) (צילום: Shutterstock)
רומנטיקה זה לחלשים. חגיגות אהבה אלטרנטיביות(צילום: Shutterstock)

 

Wear all black to a party at Littlefield

מסיבת הלבבות הבודדים תיערך עוד בטרם יחלו החגיגות, ביום שישי, עם שירי אהבה משנות השמונים ועד היום, עליהם יוופקד די ג'י גורדון גלום, עם דוכן צילו, שתיה ובקשה מיוחדת - להגיע בלבוש שחור. יצירתיות, הם מציינים, תוביל לפרסים מפתיעים.

מחיר הכרטיסים בין $7-$10

 littlefieldnyc.com

 

Laugh through it at Videology

צחוק מרפא לב שבור (כן גם את זה אומרים) אז קבלו את אלטרנטיבת הספה שארגנו לנו בוויליאמסבורג , על הבר, שתיה, אוכל, מול מרתון של הסימפסונס, כשעל הדרך יתנהל במקום גם משחק בינגו שהזוכה בו יקבל דרינק על חשבון הבית. 308 Bedford Ave 

 videologybarandcinema.com

 

mimosas and beauty

אם כבר אנחנו כבר בתוך מבול קלישאות אז קבלו אחת נוספת - לפני הכל, הכי חשוב שנאהב את עצמנו, ואם לא בא לנו לפרגן לעצמנו בבונבוניירה, אפשר ללכת על הפינוק האולטימטיבי עם מניקור, עיצוב שיער, וקוקטייל מרים. הכניסה תעלה בין 75-100 דולר, ותכלול בראנץ', משקאות חופשי, ודוכנים לטיפולי טיפוח. ההכנסות יוקדשו לארגון Bethenny Frankel B Strong Foundation

 Monarch Rooftop

71 W. 35th St

 

F--- Love at the House of Yes

אחד המועדונים האהובים עלינו בעיר עושה את זה שוב ומפרגן לנו באירוע מאוד אלטרנטיבי. בחגיגות וולנטיינס בהאוס אוף יס מתכננים לקחת את האהבה למקום אחר. הופעות חיות, מוזיקה, תאי נשיקות, שיעורים בנשיקות, קריאה בקלפים, תרפיסטים שיעזרו למי שרוצה לפתור את הבעיות במערכות היחסים, שדכנים ושמפניה. הכניסה חינם לפני 11 בלילה.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: shutterstock
ולנטיינס אלטרנטיבי
צילום: shutterstock
מומלצים