שתף קטע נבחר

אמא יש רק אחת, אבל מבצעים יש הרבה

יום האם שייחגג ביום ראשון הוא עדיין ביג דיל באמריקה, גם כי הוא סיבה לבזבז כסף. הנה כמה דברים מדליקים שאפשר לעשות עם אמא בניו יורק

יום האם הגיע ואם בישראל הוא כבר מזמן נדחק לפינה והפך ליום של כל המשפחה, כאן בארה"ב הוא מוקדש מא' ועד ת' לאמא. בהתאם למסורת, המבצעים משקפים את הסיבה העונתית למסיבה, הפרחים עוברים לתעריף כפול והפנקייקים משודרגים למעמד קלאסיקה, כאשר אחרי יותר מדי סרטים בלונדיניים הפכו להיות מאסט לבוקר במיטה של אמא.

 

אז אמנם אין כמו פירורי פנקייקים וזילופי מייפל דביקים במיטה עוד בטרם צחצחתם שיניים (ובואו נודה בזה, סצינה שבמסגרתה הילדים מקיצים ונותנים לאמא לישון קיימת בעיקר בסרטים) - אבל אם בא לכן האמהות לעשות כמה דברים באמת ראויים ביום שלכן, ואם לילדים והמשפחות מתחשק לבלות איתכן בהוקרה ואהבה, קבלו כמה מהפינוקים שניו יורק מכינה לכן:

 

bobo

מסעדה רומנטית ומתוחכמת למדי בווסט ווילג' שמאובזרת בפאטיו יפהפה. אחת ממסעדות הדגל של השף קרלוס סווארז וביום האם מציעה המסעדה תפריט בראנץ' מיוחד

 

www.bobonyc.com

 

 

De Maria

מינימליסטי, עיצוב מחוספס ומנות בריאות שמתאימות לאמא ששומרת על הגוף. המסעדה הממוקמת בנוליטה מציעה תפריט בוקר מיוחד שהשפית מונצואלה שדרגה לכבוד האמהות.

 

www.demarianyc.com

 

 

- ()
יאללה, פנקייקים. חוגגים את יום האם

 

La Pecora Bianca

בשני סניפי המסעדה מציעים ארוחות בוקר מיוחדות לאמא וכל המשפחה. במסעדה מכינים בראנץ' איטלקי ממש כמו באיטליה עם גבינות, פסטות הום- מייד ועוד.

 

www.lapecorabianca.com

Mother’s Day Brunch in the Garden

הגנים הבוטנים של קווינס מציעים פינוק מיוחד לאמהות. תוכלו פשוט להביא את אמא למקום, שם תיהנו מארוחת בראנץ' בגן יפהפה עם יין על חשבון הבית.

 

queensbotanical.org

 

 

Rosie’s

טוב, במנהטן, גם כשרק משפשפים את העיניים, הריח של האוכל המקסיקני כבר באוויר וברוזיס מציעים לאמהות בוקר היישר ממקסיקו. מסעדה סופר אותנטית ומהוקצעת באיסט ווילג’, שלרגע באמת מרגישה כמו סיור במקסיקו סיטי.

 

rosiesnyc.com

 

Butter & Scotch

אם לאמא שלכם מגיע יום מתוק, עם תוספת תוססת, אין מקום אידיאלי יותר מהבר והבייקרי של ברוקלין. טעים להפליא, באווירה מהוקצעת וחוויה בלתי נשכחת. אל תגידו שלא המלצנו.

 

www.butterandscotch.com

 

Eataly

קשה להאמין שאתם בניו יורק יותר משבוע ועדיין לא נחשפתם לנפלאות ה'איטלי' המפורסם. בסיור בהיכל האוכל האיטקי המשובח הזה, תוכלו לאתר ביום האם הפתעות ופינוקים מיוחדים לאמא, כמה מתנות שמכינים לאמהות במקום ואוכל שמעולם לא איכזב.

 

www.eataly.com

 

Wave Hill

בפארק שבברונקס תוכלו לערוך פיקניק מדוגם במיוחד, ליהנות משיעורי היוגה הפתוחים לכולם ביום הזה ובראנץ' בארמור היל ההיסטורי. לכבוד האירוע מתכננים בגן הידוע גם פינות יצירה לילדים, סיורי הליכה משפחתיים ועוד.

 

www.wavehill.org

 

Sanctuary T

בלוואר מנהטן מסתתרת מסעדה מסקרנת שמייסדה טוען שנועדה להיות המרגיע המקומי, מכאן גם שמה. האווירה נינוחה, האוכל מאוד טרי ומרענן והקוקטיילים ייחודיים. מה שמייחד את המסעדה והופך אותה לראויה לביקור ביום האם הוא דווקא החלק השני בשמה, ה-T. המסעדה מתהדרת בתה טרי ומשובח, שהם אורזים בעצמם, וכבר זכה לפרסים ושבחים מהמגזינים הנחשבים באיזור.

 

www.sanctuaryt.com

 

כמובן שלא חייבים להצטרף לחגיגה המקומית, לתזז ולבזבז. אפשר לקחת את אמא לארוחת ערב נעימה, לפנק אותה במסאז', פרחים, סרט, שוקולד, כרטיס ברכה מרגש ויותר מכל, כמה שיותר אהבה.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים