שתף קטע נבחר

התומך הגדול של טראמפ בקונגרס נעצר

כריסטופר קולינס, נציג מחוז 27 בניו יורק מואשם בחשד לסחר במידע פנים אותו העביר בעת ששהה בבית הלבן

חבר הקונגרס כריסטופר קולינס ממדינת ניו יורק, נעצר ביחד עם בנו קמרון קולינס, ואביה של ארוסתו של קמרון, סטיבן זרסקי, בחשד לסחר במידע פנים הקשור למניות בחברת ביוטכנולוגיה אוסטרלית.

 

קולינס מייצג את מחוז 27 בניו יורק, המזוהה ברוב גדול עם המפלגה הרפובליקנית. הוא היה חבר הקונגרס הראשון שתמך בטראמפ עוד כשהיה מועמד בפריימריז של המפלגה. קולינס נחקר עוד בשנה שעברה בנוגע להשקעות בחברת אינייט אימיונותרפיוטיקס האוסטרלית, בזמן שהיה חבר ועדה שעסקה במדיניות בריאות בקונגרס. מה שעוד יותר תמוה, הוא שקולינס הוא גם חבר דירקטוריון באינייט ואחד מבעלי המניות הגדולים שלה. במסגגרת תפקידו בקונגרס היה חשוף למידע מסווג בנוגע לאישור התרופה של החברה שמיועדת לטיפול בטרשת נפוצה.

 

- (EPA)
קולינס ביציאה מבית המשפט. (EPA)

 

בשנה שעברה, על פי החשד, התקשר קולינס לבנו בעת שבילה בפיקניק השנתי בבית הלבן. בשיחת הטלפון,על פי התובע הכללי של ניו יורק, דיווח על הנתונים לבנו קמרון שמיהר לביתו של חמו לעתיד והעביר לו את המידע. ביחד מכרו את המניות וחסכו קרוב למיליון דולר של הפסדים כשכמה ימים לאחר מכן צנחה מנית החברה.

 

"אנחנו נשיב בבית המשפט לאישומים נגד קולינס ואנחנו נגן עליו בתקיפות כדי לנקות את שמו", מסרו ג'ונתן בר וג'ונתן ניו, עורכי דינו של קולינס. "ראוי לציין שגם הממשלה לא אומרת שקולינס סחר אפילו במניה אחת של אינייט. אנחנו בטוחים שהוא יזוכה לחלוטין ושמו יטוהר".

קולינס מיהר לצאת לעיתונות ולהוגיע כי הוא מתכוון להילחם על חפותו ואיננו מתכוון לסגת מהמירוץ על מקומו בקונגרס, אך זמן קצר לאחר מכן נאלץ באופן לא מפתיע להודיע על הקפאת הקמפיין.

 

 

 

 

 

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים