שתף קטע נבחר

נמשכים השיבושים בבזק בינלאומי

מאז החג סובלים מנויי החברה מתקלות בגלישה לאתרים בחו"ל, וחלקם אף מדווחים על שרתי אחסון שקרסו, אתרים ישראלים שנטענים באיטיות ובעיות בקבלת דואר אלקטרוני

בימים האחרונים סובלים מנויי ספק האינטרנט בזק בינלאומי מתקלות ושיבושים בגלישה, ורבים מהם מדווחים על קושי להתחבר לאתרים מחו"ל, כאשר חלקם אף טוענים כי ישנם קשיים גם בגלישה באתרים ישראלים, וכן בקבלת דואר אלקטרוני.

 

ככל הנראה, מדובר בתקלה שנמשכת כבר זמן מה, כך על פי עדותו של גולש, ששוחח עם נציג תמיכה של בזק בינלאומי, שהודה כי החברה סובלת מתקלה חמורה בחיבור האינטרנט שלה לחו"ל מזה 10 ימים, והיא צפויה להיפתר תוך מספר ימים. על פי איש התמיכה, התקלה אינה תקפה לגבי אתרים המאוחסנים בארץ.

 

גם ר., מנוי נוסף של החברה, פנה אלינו והתלונן על "איטיות בלתי נסבלת בגלישה לאתרים בחו"ל", שניכרת גם בשימוש בתוכנות כמו FTP וכדומה. לדבריו, ביצע בדיקת Trace Route לשרתי החברה, באמצעותה ניתן לבדוק את הדרך שאותה עושות חבילות המידע ברשת, וכן את מהירות התעבורה, וגילה כי ישנו עיכוב ניכר במהירות התעבורה בעיקר בשעות אחר הצהריים והערב.

 

ואילו הגולש עמי כתב לנו כי "חלק מאתרי האחסון של בזק בינלאומי קרסו, ויותר מ-12 שעות אין גישה אליהם", וגם גולש בשם אבשלום מדווח על בעיות דומות, כשלדבריו "שרתי אחסנת האתרים ושרתי הדואר האלקטרוני של בזק בינלאומי אינם מתפקדים כבר למעלה מ-24 שעות..."

 

מבזק בינלאומי נמסר בתגובה כי "לא ידוע לנו על בעיות ספציפיות שקרו היום באתרים המאוחסנים בחברה, ולא התקבלו תלונות מיוחדות במוקד השירות". טרם נתקבלה תגובת החברה לגבי הטענות על התקלה המתמשכת בחיבור לאתרים שאינם מאוחסנים בארץ.

 

  תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
בזק בינלאומי. "לא ידוע לנו על תקלה"
בזק בינלאומי. "לא ידוע לנו על תקלה"
מומלצים