שתף קטע נבחר

בעלי רנו סניק נקראים למוסך

המיניוואן הקומפקטי של רנו נקרא לשוב למוסך עקב בעיה בחגורות הבטיחות, כך מוסרת יבואנית המותג, חברת קרסו. הלקוחות קיבלו הזמנה אישית

100 מבעלי רנו סניק II, הדור השני (והנוכחי) של המיניוואן הקומפקטי, נקראים להגיע למוסכי קרסו לתיקון חגורות הבטיחות. מדובר במכוניות שיוצרו בין השנים 2003 ל-2005, וכחלק מקריאת תיקון עולמית של רנו בה מעורבות כמעט 900,000 מכוניות בכל רחבי העולם.

 

התקלה מתייחסת לחגורות הבטיחות בשני המושבים הקיצוניים מאחור - המושב הימני והשמאלי. חגורות הבטיחות של מושבים אלה עשויה להיפתח באופן עצמאי ללא כל מגע, ובכך לסכן את הנוסעים במקרה תאונה. החשד לתקלה התגלה בשלבי בקרת האיכות של רנו. לא ידועים כרגע מקרים בהם אכן השתחררה חגורת בטיחות ברכב שנסע על הכביש או בזמן תאונה. כמו-כן, לא ידוע על תאונות או נפגעים כתוצאה מהתקלה.

 

לדברי קרסו, 100 הלקוחות שמכוניתם מעורבת בקריאה לתיקון הוזמנו למוסכי הרשת לביצוע התיקון הנדרש. הטיפול בבעיה שהתגלתה כולל חיזוק מנעול החגורה והוספת פריט אבטחה. בקרסו מעריכים כי משך התיקון יעמוד על כחצי שעה. במסגרת הקריאה לתיקון יבוצעו כל הפעולות הנדרשות - החלפת חלקים במקרה הצורך, הוספת חדשים והעבודה עצמה - ללא תשלום כלשהו מצד הלקוח.

 

  • קריאה קודמת לתיקון הסניק II

 

מדובר אגב בקריאה שנייה לתיקון של הסניק II, במהלך שלוש שנות חייו. באמצע שנת 2004 הזמינו בקרסו 229 בעלי סניק להגיע למוסכי הרשת כדי לתקן בעיית שקיעה של דוושת הבלמים. גם אז הוזמנו הלקוחות למוסך והבדיקה והתיקון בוצעו ללא תשלום.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים