שתף קטע נבחר

היסטוריה של אווילות

ב-2002 הוקמה ועדת אפנג'ר שעסקה בנושא נהיגת צעירים בטרקטורונים, והניחה ב-2003 המלצות לתיקון המצב. בסוף 2004 הגיעה ועדת הכלכלה לעסוק בנושא כדי ליישם את ההמלצות האמורות, וגם זאת רק בעקבות מיני סערה ציבורית שהתחוללה לאחר פרסום הסחבת ב-ynet.

 

מטרותיה של הוועדה היו טובות, הביצוע עליו החליטה ועדת הכלכלה היה גרוע וגרם למספר בעיות. בסופו של דבר, למרות שינויים בנושא הרשיון הנדרש וזמן ההמתנה לפני ההיתר לנהוג, הבעיה הראשית נותרה בעינה. בכלים האלה נוהגים בני נוער צעירים שידם משגת רכישת כלי כזה, אך הם עושים זאת ללא כל הכשרה מתאימה. תהליך קבלת הרישיון כולל התמודדות מוגבלת עם מצבי-אמת, ובעיקר אין צורך בנהג-מלווה. זאת, כמובן בניגוד גמור לנדרש לצורך נהיגה במכונית. למה? ככה.

 

 

 

  תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
תומקאר
תומקאר
צילום: משטרת מחוז תל אביב
מומלצים