שתף קטע נבחר

נטוויז'ן: נתמוך גם ברשתות אלחוטיות שלא נמכרו דרכנו

ספקית האינטרנט הודיעה כי תספק תמיכה בחינם גם לבעלי רשתות אלחוטיות שלא נמכרו דרכה. האם ספקיות אחרות ילכו בעקבותיה?

ספקית האינטרנט נטוויז'ן-ברק הודיעה הבוקר (ה') כי תספק תמיכה בחינם ברשתות אלחוטיות לכלל לקוחותיה. זאת בניגוד למצב הקודם, בו סיפקה תמיכה כזו רק ללקוחות שרכשו את הציוד האחלוטי דרכה. בחברה הבינו כי לקוחות רבים רוכשים בעצמם את הציוד, ולא רק דרך הספקית.

 

נתב אלחוטי בסיסי עולה היום כ-230 שקלים, כאשר רוכשים אותו באופן עצמאי או דרך אחת הספקיות. עשרות אלפי גולשים בישראל עושים שימוש בנתבים כאלה. חיבור מספר מחשבים באמצעות נתב כזה דורש מהמשתמש להזין את הפרטים והגדרות המנוי שלהם לממשק הנתב האלחוטי. הממשק משתנה מנתב-לנתב, וישנן הגדרות שונות עבור חיבור לכבלים או ל-ADSL אך הפעולות שיש לבצע פחות או יותר זהות בכל הנתבים.

 

על פי בדיקה שביצענו לפני שנה, אף אחת מספקיות האינטרנט הגדולות לא הציעה תמיכה בטלפון לנתבים כאלה, אולם חלק מהן מספקות באתרי התמיכה שלהן הוראות לנתבים המובילים בשוק, בעזרתן יכולים הגולשים לנסות ולבצע בעצם את ההגדרות הנדרשות ולהתחבר לאינטרנט.

 

הגולשים שרוכשים נתבים בעצמם אף נעזרים בהוראות היצרן, ובפורומים של תמיכה באינטרנט המציעים הוראות מדוייקות לנתבים שונים לכל ספקיות האינטרנט בישראל.

 

נטוויז'ן ברק הודיעה כי העבירה את נציגיה הכשרה מתאימה עבור מבחר הנתבים הקיימים היום בשוק, ובחברה הבטיחו כי יעזרו גם לגולשים שקנו באופן עצמאי נתבים פחות מוכרים.

 

  תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
תמיכה גם ברשתות
תמיכה גם ברשתות
צילום: ויז'ואל/פוטוס
מומלצים