שתף קטע נבחר

לקוחות yes זועמים: אין מענה במוקד השירות

אלפי לקוחות בכל הארץ שנתקלו בבעיות קליטה בשידורי yes וניסו לצלצל למוקד השירות של החברה, לא הצליחו להגיע למוקד במשך שעות ארוכות, כנראה בגלל עומס הפונים. למרות שהתקלות החלו כבר לפני שבוע, החברה לא פירסמה כל הודעה למנוייה על גבי מסך הטלוויזיה, באתר האינטרנט שלה או בעיתונות. yes בתגובה: אנו מבקשים מהלקוחות להמתין בבקשה עם פנייתם ופועלים לפתור את הבעיה. דו"צ: צה"ל משתף פעולה עם החברה, במטרה לאתר את מקור ההפרעה שבשלב זה אינו ברור

בעיות הקליטה בשידורי הטלוויזיה בלווין yes שהחלו באזור הצפון כנראה עקב פעילות צבאית והתרחבו לשאר אזורי הארץ, גורמים לתסכול רב בקרב לקוחות החברה. התקלות כללו עצירת התמונה, עיוות התמונה ורעשי רקע שחזרו ונשנו כל מספר דקות.

 

אתמול (ב') הגיעו התקלות בשידור לשיאן ואלפי לקוחות ניסו במשך שעות רבות להשיג בטלפון את מוקד השירות של החברה בתקווה לקבל מענה לגבי הסיבה לתקלות, אך לשווא. למערכת ynet זורמות מאות תלונות של לקוחות הטוענים כי לא הצליחו להגיע למוקד השירות במשך שעות ארוכות, וכי הם נתקלו בצליל תפוס בקווי הטלפון של החברה, משך זמן רב. 

 

הלקוחות קובלים על כך ש-yes לא מצאה לנכון להודיע ללקוחותיה על התקלה, להרגיע אותם שאין מדובר בתקלה בממיר או בטלוויזיה של הלקוח אלא בהפרעות לשידורי הלווין, ואף לא ראתה לנכון להתנצל בפני לקוחותיה על התקלות הנמשכות. מנויים של yes תהו מדוע לא פירסמה החברה הודעת שקופית בתחתית המסך או לכל הפחות תעלה הודעה באתר האינטרנט שלה, על מנת למנוע או לפחות להקטין את פניית המנויים למוקד השירות.

 

רק הבוקר, לאחר פניות רבות של לקוחות ועיתונאים, פירסמה yes הודעה בתא ההודעות שבממיר, בה מתנצלת החברה על אי הנוחות: "התקלות נובעות מהפרעות בתדרי תקשורת שאינן תלויות בנו, וייתכן כי נובעות מהארועים הבטחוניים האחרונים. חברת yes פועלת יחד עם גורמי הצבא ועושה את מירב המאמצים כדי להביא לפתרון התקלה בהקדם".  הודעת ההתנצלות הועלתה היום גם באתר השירות של החברה באינטרנט.

 

מ-yes נמסר בתגובה: "אנו מצרים על העומס במוקדי השירות. אנו מבקשים מלקוחות הפונים בעקבות התקלה הכללית שהחלה בצפון להמתין בבקשה עם פנייתם, שכן צוות משותף של yes ומשרד הביטחון פועל ברגעים אלו על מנת לפתור את הבעיה ובכך נוכל העניק שירות ללקוחות הזקוקים לטיפול נקודתי אחר".  

 

מדובר צה"ל נמסר בתגובה: "לאור פניית חברת yes, צה"ל משתף פעולה עם החברה, במטרה לנסות ולאתר את מקור ההפרעה שבשלב זה אינו ברור".


פורסם לראשונה 19/09/2007 12:56

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים