שתף קטע נבחר

אמש: שוב שיבושים קשים בשידורי yes

השיבושים בשידורי הטלוויזיה בלוויין נמשכים, והערב בעיקר באזור המרכז: תמונה מרצדת, מסך שקופא ועוד. yes בתגובה: צוותים של החברה ומשרד הבטחון נמצאים בשטח כדי לנסות ולאתר את המקור שגורם להפרעות

לאחר שלושה ימים של שקט, חזרו אמש וביתר שאת השיבושים בשידורי הטלוויזיה של yes. השיבושים, שהחלו כבר לפני כארבעה שבועות, ביום התקרית עם סוריה ב-6 בספטמבר, שהוסברו על ידי החברה בשל "הפרעות אלקטרומגנטיות של גורמים שאינם קשורות אלינו", נמשכים. בחברה, מכל מקום, לא רואים פתרון באופק. 

 

אתמול בערב (ב') הגיעו למערכת ynet עשרות פניות של לקוחות yes, הפעם בעיקר במרכז הארץ ובשפלה, ופחות בצפון, לפיהן יש הפרעות קשות בקליטה. הלקוחות התלוננו על ריצודים בתמונה, מסך שקופא או מחשיך, קול שנקטע, ועוד.

 

מ-yes נמסר בתגובה, כי "צוותים של החברה ומשרד הבטחון נמצאים בשטח כדי לנסות ולאתר את המקור שגורם להפרעות".  

 

הלקוחות דיווחו בנוסף כי בשירות הלקוחות של החברה לא עונים לטלפון, ככל הנראה עקב עומס פניות. כשכבר מגיעים למענה קולי, נשמעת הודעה מוקלטת לפיה "התקלות נובעות מהפרעות בתדרי תקשורת שאינן תלויות בנו, וייתכן כי נובעות מהארועים הבטחוניים האחרונים". עוד נאמר, כי אין צורך לפנות למוקד כדי לדווח על שיבושים, מאחר שהנושא מטופל.

 

בימים האחרונים אמר מנכ"ל yes, רון אילון, בראיונות לתקשורת כי לאחר שימצאו את הגורם לתקלות והן לא יחזרו, לקוחות  גם יפוצו. הוא גם אמר כי התקלה המתמשכת כבר גרמה לנטישת מנויים.  

 

המידע הראשוני התקבל באמצעות האי-מייל האדום


פורסם לראשונה 01/10/2007 22:12

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
yes. בשירות הלקוחות לא עומדים בעומס
מומלצים