שתף קטע נבחר
צילום: AP

גר באיזור עימות? תקבל הרעה בשירות

חברת "דרכים" העדיפה לשלוח גרר ולא ניידת שירות ללקוחה שגרה באזור אשקלון בגלל "המצב הביטחוני". חברה אחרת תיקנה את הבעיה במקום תוך דקות. "למה אני צריכה לסבול סבל כפול?", קבלה הלקוחה בפני ynet

אם אתם מתגוררים באזור אשקלון ונתקעתם עם רכבכם, לא בטוח שחברת הגרירה שלכם תספק לכם שירות במקום, אם חברת הגרירה שלכם היא חברת תיקון הרכב והגרירה "דרכים". הסיבה: המצב הביטחוני כמובן.

 

 

רוית בלידשטיין מתגוררת בכוכב מיכאל - מושב בין קרית-גת לאשקלון. דווקא הבוקר (יום א') סירב רכבה להתניע. כשפנתה לקבל שירות נאמר לה שמקום היישוב שלה הוא הסיבה שבגינה ישלחו לה גרר ולא ניידת שירות שתטפל בבעיה במקום.

 

הבחירה בשירות שניתן ללקוח - גרר או ניידת שירות - הוא בידי "דרכים"; כך כתוב בחוזה ההתקשרות עמם. ואולם העילה לבחירה צריכה להיות מקצועית גרידא, וכאן, החברה מודה שעילת הבחירה בגרר היתה אחרת: חשש מהמצב הביטחוני באזור. בחברת הגרירה "דרכים" העדיפו לקחת את הרכב למוסך ולטפל בו שם, כדי לחסוך מהטכנאי את עוגמת הנפש של עבודה באזור עימות.

 

"אני יכולה לגור בכוכב-מיכאל, הורי יכולים לגור בשדרות, אבל איש שירות של חברת 'דרכים' לא יכול לתקן לי את הרכב כאן? למה אני צריכה לקבל שירות פחות טוב בגלל המקום שבו אני מתגוררת? למה אני צריכה לסבול סבל כפול?", קבלה בלידשטיין בשיחה עם ynet.

 

"כשתיארתי ל'דרכים' את הבעיה, הם אמרו שישלחו לי - בהתאם לאופי התקלה - ניידת שירות. כעבור חצי שעה התקשרו שוב ואמרו שהם שולחים לי גרר. כאשר שאלתי מדוע, הנציגה אמרה 'משום שאת מתגוררת באיזור מטווח'. השבתי לה שמה שהיא אומרת לי חמור מאוד, כי היא מחויבת לספק לי שירות מתאים, אך נראה שחברת 'דרכים' החליטו שמפאת המצב הביטחוני, תושבי הדרום לא יקבלו שירות מניידות השירות של החברה".

 

בסופו של עניין, בלידשטיין הזמינה חברה אחרת לטפל בבעיה שטופלה תוך דקות והתבררה כפיוז שנשרף.

 

מחברת "דרכים" נמסר בתגובה:

"הלקוחה פנתה אל מוקד השירות שלנו ודיווחה על תקלה ברכבה. הוסבר ללקוחה כי אנו שולחים גרר אשר יגרור את רכבה ליעד המבוקש על ידה, וזאת בהתאם לאמור בכתב השירות (סעיף א.7.: "נותן השירות לבדו יבחר את סוג השירות הנחוץ מבין שירותי הרכב כאמור"). חברת דרכים שולחת גרר או ניידת בהתאם לשיקולים מקצועיים של בעלי מקצוע הנמצאים במוקד המקצועי של החברה והן בהתחשב בשיקולים שירותיים כגון משך ההגעה אל הלקוח. במיוחד עקב המצב הביטחוני אנו רצינו לשלוח את השירות המהיר והיעיל ביותר.

 

"השיקול המקצועי אמר כי יש לשלוח גרר במקרה זה וכי ניידת תתקשה לסייע וזאת מכיוון שזוהי כבר הפעם השלישית בחודשים האחרונים שרכבה אינו מניע ויש בו תקלה.

 

"שיקול חברת דרכים נבע בנוסף מכך ששליחת גרר במקרה זה היתה מהירה יותר ויעילה יותר. סיכון ביטחונם של הלקוחה והן של המכונאי אשר יעבוד על רכבה, במצב הביטחוני האמור הינו מיותר. משך עבודתו של מכונאי לתיקון התקלה ברכב הינו ארוך ממשך העמסת הרכב על הגרר. גרירת הרכב חוסכת ללקוחה במקרה זה גם את הנסיעה עם הרכב אל המוסך.

חשוב לציין כי בהתאם לסעיף ב' לכתב השירות: 'מובהר כי תיקוני דרך קלים מהווים תיקון זמני, וחובה על מקבל השירות להגיע למוסך מורשה לתיקון קבוע של התקלה'".

 

המידע הראשוני הגיע באמצעות האימייל האדום

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
צילום: ויז'ואל/פוטוס
אילוסטרציה
צילום: ויז'ואל/פוטוס
מומלצים