שתף קטע נבחר
צילום: AP

אביב שיגור הפסיקה שליחויות לקו האש בדרום

לקוח "הישיר הראשון" בקרית-גת שלא קיבל משלוח: "אין סיבה שתושבים הסובלים גם ככה יסבלו גם מכך שלא יקבלו שירות". מנכ"ל "אביב שיגור": "נשלח דברים ספציפיים ללקוחות ספציפיים, שגרים במקומות עם מרחב מוגן"

אם אתם גרים באזור עימות דרומית לאשקלון - לא תקבלו שירות מחברת "אביב שיגור". בחברת השליחויות מסרבים לעשות שליחויות לאזורים הנמצאים בטווח הנפילות.

 

הסיבה? ביטוח; כך לפחות הודיעה החברה כבר אתמול (א') ל"ישיר הראשון" של בנק לאומי - בנק ללא סניפים שתלוי מאוד בשליחויות, כי דרכן מבצעים שם העברות של כרטיסי אשראי ופנקסי צ'קים.

 

אמיר, תושב קריית-גת ולקוח של "הישיר הראשון", ניסה לקבל לידיו העברה מהבנק שלו באמצעות שליחות ונתקל בבעיות.  

 

"הובהר לי שעקב המצב הביטחוני, הבנק לא מבצע שליחות לקריית-גת", סיפר אמיר בשיחה עם ynet. "אמרו לי שהעברות כאלה יעשו דרך סניף בנק לאומי בעיר. התוצאה של זה היא עיכוב של מספר ימים בקבלת השירות, שכן שליחות נקבעת מהיום למחר, והעברת הדברים לסניף בנק לאומי בעיר לוקחת שלושה ימים.

 

"לדעתי זאת חוצפה. אין סיבה שתושבים הסובלים גם ככה ממצב ביטחוני רעוע יסבלו גם מכך שלא יקבלו שירות מהבנק שלהם".

 

בירור שנעשה עם "הישיר הראשון" העלה מיד שהבעיה אינה עם הבנק, אלא עם חברת השליחויות "אביב שיגור".

 

"'הישיר הראשון' מבצע שליחויות לכל חלקי הארץ באמצעות שתי חברות: 'אביב שיגור' ו'מודיעין אזרחי'", נמסר מבנק לאומי. "'אביב שיגור' מבצעת שליחויות רגילות, ו'מודיעין אזרחי' עושה שליחויות של כסף מזומן בכלי רכב מאובטחים.

 

"ביום ראשון הודיעה 'אביב שיגור' לבנק כי לא תספק את השירות לאזור העימות, מטעמי ביטוח. חברת 'מודיעין אזרחי' ממשיכה לספק שירות שליחויות, ובשל הודעת אביב שיגור, החל מאתמול הישיר הראשון מבצע שליחויות לאזור גם באמצעות שליח שהוא עובד הבנק. לפיכך, לקוחות הישיר הראשון המתגוררים באזורי העימות ימשיכו לקבל את מבוקשם בשליחויות חינם באמצעות חברת 'מודיעין אזרחי', שליח עובד הבנק, ובאמצעות דואר הסניפים של הבנק".

 

"לא הספקנו להיערך בהתאם"

ניסיון ynet להשיג את תגובת "אביב שיגור", כמו השליחויות שלהם לאזורי עימות, העלה בתחילה הרבה מאוד חרס. כעבור שעה של המתנה על הקו, נציגת שירות סירבה להפנות אותנו למנהלת שירות הלקוחות, ונעתרה רק אחרי הפצרות.

 

ליבי קליין, מנהלת שירות הלקוחות של "אביב שיגור", אישרה את מה שנמסר מ"הישיר הראשון".

 

"נכון להיום, לא מבצעים משלוחים לאשקלון ודרומה", אמרה קליין. "ההחלטה לביטול השירות לאזורים האלה התקבלה מכיוון שהמצב שם חם מאוד. לשלוח בלדרים שלנו לאזורים דרומית לאשקלון - זה סיכון שאנחנו לא יכולים לקחת".

 

מנהלת שירות הלקוחות הפנתה אותנו למנכ"ל "אביב שיגור", מוטי מרכוס, שממנו התקבלה התגובה הבאה: "אתמול היה היום הראשון של המבצע הצבאי, ועוד לא הספקנו להיערך בהתאם. נצא לכל המקומות האלה; יש פשוט מעט מסירות לשם. אמרנו ל'ישיר הראשון' ולחברות אחרות שאנו עובדים עמן, שנשלח דברים ספציפיים ללקוחות ספציפיים, שגרים במקומות עם מרחב מוגן".

 

לאחר פרסום הידיעה ביקש מרכוס, סגן אלוף במילואים, להבהיר את הדברים הבאים: "חברת אביב שיגור ממשיכה לספק שרותי בלדרות מלאים ליישובי הדרום, כפי שעשתה תמיד בתקופות של עימותים צבאיים, ובכלל זה במלחמת לבנון השנייה. כלוחם פעיל במילואים, ברורה לי לחלוטין החשיבות של התמיכה והסיוע בתושבי קו העימות ואנשי אביב שיגור מתודרכים ופועלים בהתאם".

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים