שתף קטע נבחר

קוקה קולה רוצה שתחזרו

דיילות יציעו היום טעימות מהמשקה בסופר, במטרה להשיב את אמון הצרכנים בחברה. קוקה קולה עדיין לא יוצאת במבצעי כסאח מחשש שזה יזיק לתדמיתה

חברת קוקה-קולה ישראל נערכת למזער את נזקי "פרשת הגזים" והירידה המתמשכת במכירותיה, בשיעור של 20% עד 30% במשקאות המוגזים שלה.

 

החל מהיום תציב קוקה-קולה דיילות מטעמה ברשתות שיווק שיציעו טעימות לצרכנים במטרה להוכיח כי טעמו של המשקה תקין, ללא טעמים וריחות לוואי. בשלב הבא, בעוד שבוע-שבועיים, תצא החברה גם במבצעי הנחות.

 

אף שרשת רבוע-כחול פצחה כבר בסוף השבוע במבצע עם המתחרות ומוכרת שישיית פפסי מקס 1.5 ליטר בחצי מחיר -14.99 שקל בלבד. קוקה-קולה עוד לא נוקטת כבר עכשיו, כמתבקש, מבצע הנחות אגרסיבי כדי להחזיר לקוחות.

 

הסיבה לכך היא שהנהלת החברה חוששת שבמחירי "כאסח" יש משום פגיעה בתדמיתה, ושזה עלול להתפרש בעיני הצרכנים כצעד הנובע מלחץ להחזיר לקוחות. 

 

עדיין לא ברורה סיבת התקלה

ברשתות השיווק אומרים כי הפרשה בה התברר שהגז בו השתמשה החברה למשקאותיה היה פגום וגרם לטעמים וריחות רעים, ממשיכה לפגוע במכירות. עם זאת, לדבריהם חלק מהציבור לא מחליף את משקאות קוקה קולה באלו של המתחרים, אלא במיצים ומשקאות הנחשבים בריאים יותר". אזכור הגזים שבמשקה ומקורם, חברת מכתשים המייצרת חומרי הדברה, הגביר את המודעות אצל הצרכן לנושא הבריאות", אומרים שם.

 

עד היום טרם נמסר רשמית מה הייתה סיבת התקלה אצל יצרן גז דו תחמוצת הפחמן. כזכור, טענה קוקה קולה כי התקלה לא הייתה אצלה, אלא אצל הספק. בעקבות איסוף הבקבוקים החל משרד הבריאות לבדוק את הפרשה, אך מהמשרד נמסר כי הבדיקה טרם הושלמה.

 

הידיעה מתפרסמת היום במוסף "ממון" של "ידיעות אחרונות"

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים