שתף קטע נבחר

"הכפתורים בשלט של HOT התחלפו"

בימים אלה, טכנאי חברת הכבלים מחליפים את הכרטיסים בלא מעט ממירים, אבל לשדרוג הזה יש גם תוצאה מבלבלת: כמה לקוחות מתלוננים שהכפתורים Back ו-Exit החליפו פונקציות ולחברה יש שלט חלופי, אבל הטכנאים לא נושאים אותו עמם

כמה מלקוחות חברת הכבלים HOT פנו ל-ynet בטענה משוּנה: "הכפתורים Back ו-Exit בשלט HOT שלנו התחלפו". לפי הלקוחות, כשהם רוצים לצאת מתפריט, הכפתור Exit, המשמש לכך, מחזיר אותם אחורה במקום לצאת, ושלחיצה על "חזור" זורקת אותם מהתפריט.

 

נראה כי בחברת הכבלים החליטו על מבצע האחדת ממירים, שמטרתו לתקן חוסר אחידות שמקורו עוד בימים בהם היו כאן 3 חברות כבלים. במסגרתו, HOT מחליפה ללקוחותיה את הכרטיסים והתוכנות בממירים נבחרים.  

 

לשם כך, טכנאים של החברה מגיעים לבית הלקוח ומחליפים את הכרטיס. אבל כשמסתיים העדכון, כך טוענים המנויים המתלוננים, הם מקבלים לא רק ממיר משופר אלא גם כפתורי Back ו-Exit בשלט הרחוק שמתחלפים. 

 

"חברת HOT מודעת לבעיה", סיפר ל-ynet אחד הלקוחות, שמחזיק ב-4 ממירים של HOT.

 

"הטכנאי שהיה אצלי לפני כמה חודשים והחליף כרטיס בממיר אחד בלבד, ב-VOD הישן שלי, אמר שהוא מכיר את התופעה ושאין לזה פיתרון. אז נותרתי אחרי ההחלפה עם שלט מבלבל.

 

"מאז זה קרה גם לאבא שלי, בביתו. לעומתי, הוא דווקא התעקש שיפתרו את זה, ואז גילה שיש פיתרון: מכירת שלט רחוק חדש שהכפתורים בו הפוכים -  ב-HOT פשוט החליפו את הציור שעל הכפתורים".

 

הכפתורים התחלפו גם ב-3 שלטים נוספים

הלקוח גילה שיש פיתרון, וחיכה שהחברה תיצור עמו קשר כדי להחליף את הכרטיסים בשאר ממיריו, ואכן, בשבוע שעבר התקשרו אליו לתאם טכנאי נוסף.

 

"אמרתי לנציגה שאני לא רוצה שבעיית הכפתורים תקרה שוב", הוא מספר, "היא אמרה: 'בוא נקבע טכנאי, ואם זה שוב יקרה - נחזיר לך את הכרטיסים הישנים או שניתן לך שלטים חדשים'.

 

"שלשום הגיע אלי הטכנאי והחליף את כל הכרטיסים - וכמובן התחלפו לי כל הכפתורים בשלושת השלטים הנותרים. אמרתי לו את מה שהבחורה אמרה והוא התעצבן והתחיל לצעוק עלי ואמר שאין לו שלטים חדשים פה, שאלך לדואר. מאז נותרתי עם ארבעה שלטים לא תקינים".

 

יש שלט חדש - אז למה הטכנאי לא מביא אותו מראש? 

אז יש פיתרון לבעיה, אבל הדרך אליו ארוכה ומלאה בתורים. "ב-HOT לא דואגים להחליף לכולם את השלטים, אלא שולחים את הלקוחות לציד שלטים - בסניפי הדואר או מול שירות הלקוחות של HOT.

 

"עם כל הטכנולוגיה הזו, כפתור בשלט אי אפשר לסדר? ישנם אנשים מבוגרים שכל העסק גם ככה מבלבל אותם. לך תסביר להם שיש גם כפתורים שהתהפכו".

 

לקוחה אחרת שפנתה ל-ynet אמרה: "אני לא מבינה למה אני צריכה ללכת בעצמי לסניף הדואר כדי להחליף את השלט, שהוא גם ככה אחד המסובכים שקיימים. אם הטכנאי יכול להגיע עד הבית, למה הוא לא יכול לשאת בתיק שלו גם שלט חלופי לכל מי שזה קורה לו"?

 

מחברת HOT נמסר בתגובה: "במסגרת שיפור ושדרוג חוויית הצפייה, החליטה החברה לאחד את השפה בין הממירים השונים. במסגרת זו, טכנאים מגיעים ללקוחות עם הממיר הרלוונטי, מחליפים את כרטיס הממיר, ובהתאם משתדרג ומתעדכן פס המידע ללקוחות.

 

"כל זאת כמובן ללא עלות ללקוח. ראוי לציין כי התגובות לכך חיוביות והלקוחות מביעים שביעות רצון גבוהה. עם זאת, קיבלנו מספר פניות בודדות לגבי החילוף בין שני הכפתורים בשלט ואכן לקוחות אלה מחליפים שלט ללא עלות".

פורסם לראשונה 09/03/2010 16:37

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
ההחלפה לשלט רחוק חדש: ללא עלות
צילום: index open
מומלצים