שתף קטע נבחר

מירב ומישל מודדים זמנים לשירותי הלקוחות

במדור חדש נבדוק מדי שבוע באיזה שירות לקוחות עונים הכי מהר, בלי לייבש אותנו על הקו. החברות הראשונות שהועמדו למבחן: ספקיות המים. צפו וראו מי דורגה ראשונה בלוח הבושה: מי עדן, נביעות או תמי 4. האמנם נענה בהקדם?

החלטנו להתנסות בסיוט של כל צרכן: המתנה לשירות לקוחות - רק הפעם בלי לתלוש שיערות, אלא עם שעון עצר.

 

מדי שבוע, נבדוק היכן עונים לנו הכי מהר, ונדרג את החברות לפי זריזות המענה שלהן, בלוח הבושה שהכנו. הנבחנות הראשונות: ספקיות המים המינראליים והמסוננים: מי עדן, נביעות ותמי 4. צפו בכתבה וראו איזו חברה ענתה לנו כמעט בלי המתנה, ואיזו לא ענתה בכלל.

  

 

 


פורסם לראשונה 15/11/2010 14:08

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
צמאים למענה. מישל ומירב
צילום: רותם פלדנר
מומלצים