פגם במקררים ובמקפיאים של בוש וסימנס
הפגם נפל בקבל חיצוני (Capacitor) מתוצרת ישראל, שחובר לכמה מדגמי המקררים והמקפיאים מתוצרת בוש וסימנס. כשהקבל מתיישן, הוא עלול להתלקח. היבואנית BSH מבקשת מהצרכנים ליצור קשר עם החברה, לשם תיקון מונע
<<צרכנות נבונה: איך בוחרים מקרר?
אם ברשותכם מקרר או מקפיא של בוש וסימנס יתכן שתצטרכו לתקן אותו. חברת BSH מכשירים ביתיים בע"מ, היבואנית של בוש וסימנס, הודיעה היום כי נפל פגם בקבל החיצוני (Capacitor) שנרכש מחברות ישראליות שעלול להביא להתלקחות.
מדובר בקבל המצוי בדגמים מסוימים של מקררים ומקפיאים מתוצרת בוש וסימנס, שיוצרו לפני אוקטובר 2008, ונמכרו בישראל. כשהקבל (החלק שמחבר בין חוט החשמל לבין שקע החשמל בקיר כדי למדוד נכון יותר את צריכת החשמל)
החברה גילתה שכשהקבל מתיישן - הוא עלול להתלקח, אחרי שקיבלה דיווחים מצרכנים על מקרים בהם קבל בן מספר שנים התחמם, והחלו בו הליכי המסה.
BSH מבקשת מהצרכנים להתקשר אל מוקד השירות שלה, לשם תיקון מונע, במסגרתו היא תנתק את הקבל החיצוני מהדגמים. לפי החברה טכנאי מוסמך יבקר בבית הלקוח ויתקן את המכשירים ללא עלות, תוך 20 דקות.
לשם כך, BSH הקימה שני מוקדי מידע, מוקד מידע מיוחד ללקוחות, הפועל 24 שעות ביממה, במספר הטלפון: 1800-806-807 שהוקם במטרה לתת מענה על שאלות; ומענה לתיאום ביקור טכנאי, הפועל בימים א'-ה', בין השעות : 8:00-20:00, וימי ו' בין השעות 8:00-13:00, במספר: 31800-353-34, כדי לתאם תיקון מונע ללא תשלום.
הצרכנים יוכלו לבדוק אם המוצרים שברשותם נכללים בסדרת המקררים והמקפיאים הדורשים תיקון מונע, על ידי איתור הדגם והמספר הסידורי שלו, הנמצא על גבי מדבקה בדפנות הפנימיות של המקרר/מקפיא. את רשימת הדגמים המלאה ניתן למצוא באתר.
סימנס | בוש |
GS29U421SA GS26D410NE GS26D620NE GS26DN10NE GS28NA10ME GS28NV00ME KG40U621NE KG40U622NE KG40U623IL KG40U623NE KS30U21NE KS30U621SA KS30WA40 KS39U21NE KS40U600NE KS40U621NE KS40U622NE KS40U623NE KS45U620NE KS49U620NE KS49U621NE KS49U622NE |
KSU40622NE KSU40623NE KSU45620NE KSU45621ME
KSU49620NE KSU49621NE KSU36621NE KSU40621NE KSU49622NE KGU40622NE KGU40623IL KGU40623NE KGU40621NE KDN49V40IL KDN49X63NE KGN57V00IL KGN57V00NE GSN24A10ME GSN28V00ME GSU23421SA GSD26410NE GSD26N10NE GSD29620NE GSD30410NE GSD30N10NE |
"החברה פועלת בתאום מלא עם הרשויות הרלוונטיות", מסר דובר החברה, דוד חקק. "חברתנו מחויבת לאיכות ושרות הגבוהים ביותר עבור לקוחותיה. לכן, יזמנו את פעולת התיקון המונע. אנו עושים כל מאמץ כדי לבצע את התהליך באופן היעיל והמהיר ביותר ואנו מודים ללקוחותינו על שיתוף הפעולה".