שתף קטע נבחר

רמי לוי באינטרנט: ההזמנה תגיע עוד 5 ימים

בגלל החגים אתר ההזמנות של רמי לוי באינטרנט לא עומד בעומס. בניגוד לימים רגילים, בהם ניתן להזמין מוצרים ולקבלם באותו היום, ניתן להזמין רק לעוד 5-4 ימים. רמי לוי: "הצרכנים צודקים. אפשר לפנות לשירות הלקוחות כדי לזרז את המשלוח"

אם אתם לקוחות של רמי לוי באינטרנט ודאי שמתם לב לתופעה: אי אפשר להזמין סל מוצרים לאותו היום, אלא כעבור 3 ימים עד חמישה. אבל מה הצרכנים אמורים לעשות עד אז, להישאר רעבים?

 

כשביקשנו להזמין מוצרים אתמול בבוקר (ד') נאמר לנו בכתב באתר שההזמנה תגיע ביום שני 26 בספטמבר, ואילו בניסיון שנערך אחר הצהריים נכתב כבר שההזמנה תגיע רק בשלישי 27 בספטמבר כלומר בין 4 ל-5 ימי עבודה. זאת בניגוד לשבועות קודמים, אז ההזמנות היו מגיעות לבית המזמין באותו הערב. באתר מציינים את מועד ההגעה עוד טרם ביצוע ההזמנה לכל פרטיה, כך שהצרכן לפחות יודע מראש שהמוצרים יגיעו באיחור.

 

אם מדובר בעומס שלפני החג, הוא לא מורגש באתרים המתחרים, שופרסל ישיר ומגה באינטרנט, שם ההזמנות כרגיל: תזמין בבוקר תקבל את ההזמנה באותו היום בערב. ועם זאת יש לציין שאצל המתחרים המערך הוא ארצי, ואצל לוי מדובר בפיילוט. לאחרונה לוי הרחיב את השירות מת"א לר"ג ולהרצליה, ובקרוב הוא יורחב לנתניה ולראש העין. הצפי הוא שרק החל ממרס 2012 השירות יופעל בכל הארץ. 

 

לוי: "אנחנו עמוסים עד אפס מקום"

לקוח של לוי אמר ל-ynet: "שמתי לב לזה רק לאחרונה. זה לא מפריע לי כי השירות שלהם טוב וחוסך לי כסף, אבל אנשים שעובדים הרבה, ומזמינים ברגע האחרון יכולים להתיקע כך. רגע לפני החג זה עשוי להיות עוד יותר בעייתי".

 

"יש לנו לחץ מאוד חזק במכירות בגלל החגים", מסביר לוי. "הצרכנים צודקים, אני מאוד מתנצל על זה. אנחנו עמוסים עד אפס מקום, עמוסים עד טירוף, מדי יום יש לנו 500-400 הזמנות ו-8,000 לקוחות רשומים לשירות, ולא מוסיפים כרגע צרכנים נוספים כדי לא להגביר את העומס. אנחנו רוצים לתת שירות טוב ואמין, לכן אנחנו מודיעים מראש למזמינים מתי נוכל להגיע אליהם. אנחנו מעדיפים את זה על פני לקחת הזמנה ולא לעמוד בזמנים. אני מאמין שאחרי החג הכל יסתדר ויחזור לקדמותו".

 

האחראי על האתר, אופיר אטיאס: "יש עומס רציני גם של רישום של לקוחות חדשים וגם של הזמנות. האתר גדל בקצב מסחרר מכפיל את עצמו. עד סוף השנה נקים 3 מוקדים נוספים באזור גוש דן וכך נוכל לפזר את העומס, אבל אין ספק שהוא ירד אחרי החגים. הצרכנים שלנו מאוד מרוצים מהאתר. מי שתאריך היעד להזמנה שלו מאוחר לטעמו, יכול להתקשר לשירות הלקוחות במספר 073-2840000 ושם יזרזו לו את ההזמנה, בכך שיעדכנו את התאריך ידנית". 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מעדיפים להזהיר מראש. רמי לוי
צילום: איילה צוק
מומלצים