שתף קטע נבחר

בלוג מחשמל של מישל: שיקראו את המונה!

מישל דור גילה בחשבון החשמל האחרון שלו שהתפלגות הצריכה שלו זהה. בחברת החשמל אמרו לו שהם עשו "הערכה", מכיוון שלא הצליחו להגיע למונה שלו. כמה קשה להגיע לצרכן ולתת לו קריאת אמת?

מדוע קשה לחברת החשמל לעשות את המאמץ הנוסף ולקרוא את המונה שלי פיזית במקום להתעצל ולבצע הערכות. התוצאה הכואבת היא של הצרכן וחבל שכך.

 

 

חשמל כמו גז ומים הוא מצרך שכולנו משתמשים בו והאמת משלמים עליו לא מעט. אין לי טענות בנושא אבל מה שקרה לי החודש מקומם ומיותר לחלוטין לדעתי.

 

כאשר קיבלתי את חשבון החשמל שלי לפני הנוכחי, שמתי לב שבחודש האחרון של שנת 2010 כאשר כולנו שהינו בארצות הברית העמודה של גרף הצריכה "צנח" ומאז ראו זה פלא: משפחת דור צורכת גם בקיץ גם בסתיו וגם בחורף אותה כמות של חשמל ויהי מה.

 

 

 

התקשרתי לחברת החשמל ושאלתי מדוע הצריכה כה זהה? " כל החיובים לאורך השנה האחרונה היו על פי הערכה בגלל שלא היית בבית או שלא היתה נגישות למונה שלך, ענתה הנציגה. "לכן אתה רואה חשבון חודשי שהוא לפי ההערכות שלנו"

 

החלטתי לתפוס יוזמה והקראתי לנציגה את המונה שלי. התשובה היתה "וואווו" ארוך כאשר בעקבותיו אמרה לי שהחשבון הקרוב יהיה קרוב ל 7,000 שקלים! שבעת אלפים שקלים !

 

בשורה התחתונה לו הייתי יודע כמה אני צורך בזמן אמת אני מניח שהייתי מעמיד את הילדים במסדר, מדלל את צריכת הדוד החשמלי, מתכסה טוב יותר ומעיף את הרדיאטורים – אבל כל זאת "נחסך" ממני כי חברת החשמל לא טרחה ליידע אותי כמה אני צורך באמת.

 

כמה קשה להגיע למונה שלי? צפו בווידאו.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים