שתף קטע נבחר
 

טסים סולו: סצנות האוננות הכי כובשות בקולנוע

כולם עושים את זה, אך רק מעטים מעזים לספר על כך. אין ספק שאוננות היא אחד האקטים המגונים ביותר בחברה שלנו, כמעט כמו לעשות לעצמך לייק. בדיוק לשם כך החלטנו לקבץ עבורכם כמה מהסצנות המרגשות, הקינקיות והמעניינות ביותר בקולנוע, שעוסקות במלאכת העינוג העצמי ולא מתביישות בכך לשנייה

מעטים יודעים זאת, אך חודש מאי הפך מאז 1995, לחודש האוננות הבינלאומי. לא ברור למה צריך חודש מיוחד לאוננות, הלוא כל יום הוא יום טוב לאוננות (טוב נו, חוץ מ"יום האם"), אבל מי אנחנו שנתלונן?

 

עוד בנושא:

האם אוננות עלולה לפגוע ביחסים שלנו?

בן זוגי מצליח לגמור רק בעזרת פורנו 

עינוג עצמי בארבע עיניים

 

אז החלטנו בערוץ יחסים לתת יד להעלאת המודעות לאקט הנפלא הזה, של עינוג עצמי, שלאט-לאט יוצא החוצה מארון הבושה והופך לחלק מרכזי ואינטגראלי מתרבות הצריכה שלנו. קיבצנו עבורכם את חמשת קטעי האוננות השווים והזכורים ביותר בקולנוע האמריקאי. חלקם מחרמנים מאד, אחרים יושבים יותר על גבול המגעיל והמעולה גם יחד. יד ימין שלוף.

 

 

אמריקן פאי

כשג'ים לווינשטיין (ג'ייסון ביגס) הבתול, שואל את חבריו איך מרגישים במצב של "Third Base" (ביטוי סלנג למין אוראלי), כריס אוסטרייכר האתלט החרמן, ממהר לענות: "כמו עוגת פאי חמה".

 

התשובה הזאת לא מספקת את ג'ים שמתעקש לשאול האם מדובר בעוגת פאי ביתית או אולי יותר בסגנון של מקדונלדס. פול פינץ', ההיפסטר האירוני והמודע לעצמו, מסרב להיכנס לדיון המיותר הזה, שכן משימה הרבה יותר חשובה עומדת לפניו: לאבד סוף-סוף את הבתולים.

 

ג'ים מסרב כמובן להרגע, וציטוט המפתח הזה, עתיד לסמן את אחד מרגעי השיא של קומדיית הקקי-פיפי האמריקאית, "אמריקן פאי". אני מדברת כמובן על סצנת האוננות הדוחה והמעולה של לווינשטיין, שעושה זאת, לא פחות מאשר בתוך עוגת הפאי הטרייה שהכינה לו אמו האהובה. ראור, סקסי. (לורי שטטמאור)

 

 

 

 

מלהולנד דרייב

יש שיגידו שדיוויד לינץ' הוא לא הבמאי הכי ברור בעולם, אבל מאז ומתמיד, גם בסרטים הכי ביזאריים שלו, הוא מצליח להציג תמונה מדויקת, אמינה ומכבדת של נשיות, עניין שאינו מובן מאליו כשמדובר ביוצר גברי. כשלינץ' מטפל באהבה נכזבת של אשה אחת לאחרת, הוא עושה את זה ב"מלהולנד דרייב" עם אחת הסצנות המיניות הכי עצובות שנראו אי פעם על המסך.

 

אוננות היא לא אקט בודד בהכרח. מדובר בהפוגה נעימה, פשוטה ומהנה, פורקן קצר ליום מתיש. אבל כשדיאן (נעמי ווטס) מענגת את עצמה על הספה בבית הריק שלה, תוך כדי בכי, לא נראה שיש שום קשר לזה ולמילה עונג. חלק מהזמן רואים רק דוגמה מטושטשת, קיר או רצפה, שמתבררת כנקודה שהיא בוהה בה כשהיא מנסה להגיע לשיא זמני ומבטה מצועף מדמעות. ברקע נשמעים התנשפויות וקולות השפשוף של אצבעותיה שתחובות בתוך התחתונים, והצליל שמופק לא נשמע לח או רך, אלא בעיקר כואב.

 

ההנחה היא שאנחנו צריכות להכיר את הגוף שלנו הכי טוב כדי שנוכל להפיק ממנו הנאה, יחד ולבד. מה שקורה לדיאן בסצנה הזו היא ההתגלמות ההפוכה של המשפט הזה: האהבה והתשוקה היחידה שלה, בחורה גדולה מהחיים, יצאה מחייה, בנסיבות איומות. היא, שהכירה את הגוף שלה וידעה ללחוץ על כל הנקודות בחוויות אינטימיות של מגע אסור ומרגש, השאירה חלל ששום דבר, גם לא הנאה פיזית פשוטה מהידיים שאת הכי סומכת עליהן, לא תמלא ולא תרגיע.

 

האוננות כאן הופכת לא לרגע אינטימי שלה עם עצמה, אלא לאקט מזוכיסטי לחלוטין. בטח ובטח שאין מה לדבר על אורגזמה, כשהגוף והנפש מוצפות בכל כך הרבה כאב, כשאת יודעת שמי שעשתה לך את זה הכי טוב, לעולם לא תחזור. (לירון סיני)

 

 

 

 

אמריקן ביוטי

מערכת היחסים של קרוליין (אנט בנינג) ולסטר ברנהם (קווין ספייסי), כל כך מדכאת עד כי לעיתים נדמה כי היא מתה מזמן, והדבר היחיד שמוסיף לחיות בבית שלהם הוא הורד האדמדם, העונה לשם "אמריקן ביוטי". לא פלא אם כן שהורד החושני, שגדל אצלם בגינה ומפוזר בשפע ברחבי הדירה, הופך למוטיב מרכזי במחשבותיו הכחולות של לסטר, שכן הוא הדבר היחיד במציאות האפורה שלו שיפה בעיניו.

 

טוב, לא רק הוא. גם אנג'לה (מינה סוברי), חברתה המעודדת של בתו, יפה בעיניו. מאד-מאד יפה בעיניו, שכן הוא מתאהב בה מהרגע הראשון. אנג'לה מסמלת את כל מה שחסר לו בחיים: יופי, סקסיות מתפרצת ונעורים אלמותיים. בראשו, אנג'לה מעניקה לו ריקוד פרטי וסקסי, שכולו ענטוזים, קריצות ולטיפות חושניות. עלי הכותרת של הורד יוצאים לה מהפה, מקיפים אותה ומשחקים עם גופה הלבנבן.

 

סצנת האוננות של לסטר, היא אחת הזכורות בסרט, מאחר ורואים בה את אנג'לה בעירום מלא, צפה באמבטיה מלאה עלי כותרת של אמריקן ביוטי, בעוד לסטר מנסה לענג אותה ברכות, בזמן שלמעשה, הוא מענג את עצמו תוך כדי שהוא שוכב במיטה, לצד אשתו. (לורי שטטמאור)

 

 

 

המזכירה

סצינת הספאנקים מהסרט "המזכירה" מסתיימת בפעולה הכי לא נשית בעולם - לי, מזכירתו של עורך דין קשוח ודומיננטי, נכנסת לתא שירותים ומאוננת עד כדי צרחות כמעט. הסצנה הזו, בה משולבת המיניות הבוטה של לי כסאבית (הצד הכנוע במערכת יחסים של שליטה), עם ביטוי ארוטי ומיני כה חזק כמו אוננות ועוד בתא שירותים במקום עבודתה - היא אחת הסצנות הבוטות, מלאות החשק והמחרמנות ביותר שראיתי מימיי.

 

הסרט המהפכני שדן בגלוי בצורך של אנשים בבדס"מים (בונדג'- קשירות, דומיננטיות-סאבמיסיביות, סאדו-מזוכיזם), מכיל בתוכו ביטוי מיני ארוטי כמו אוננות לאחר קבלת כאב. אני מודה ומתוודה, לו הייתי צופה בה בקלטת וידאו, הפסקול בוודאי היה נשחק מהר למדי מרוב צפיה. זו אחת הסצנות הכי מהפכניות, הכי מחרמנות והכי הולכות על הקצה, ואין על הבעות הפנים של מגי גילנהול, בייחוד כשהיא מקבלת את הכאב בהנאה כה גלויה. (ענת אבישר)

 

 

 

שורטבאס

כמו בכל סרט מהסוגה הדרמה-קומית-רומנטית, גם שורטבאס מ-2006 מתחיל באקספוזיציה של הדמויות בעלילה. בשונה משאר הסרטים, מקבץ הדמויות המרכזיות מוצגות במקביל כבר בפתיח הסרט, וכאשר כל אחת מהן בסיטואציה מינית נפרדת ומיוחדת לה.

 

בין היתר - אישה המנסה להגיע לאורגזמה בזמן אקט מיני עם בעלה, גבר שמקבל סיפוק ממלכה סדיסטית, וכמובן הרגע הזכור והמדובר ביותר של הסרט: האוננות של ההומו התורן.

 

בסצנה אנו נחשפים לדמותו של ג'יימס, כאשר הוא שכוב על מזרון יוגה ברצפת ביתו ומאונן. באותו הזמן בדיוק, השכן מהבניין ממול מציץ במשקפת במעשיו ועד לסוף הרטוב בפניו של ג'יימס עצמו.

 

אומנם לא מדובר בסרט פורנו גאה, אך עדיין מוצגת בפנינו גמירה עצמית ועוד על פניה של הדמות הראשית. הסצנה והסרט הפכו בין לילה לאייקון קווירי בולט ולרגע אפי בקולנוע הגאה ובכלל. ולמרות שמדובר בסצנה לוהטת, בשנייה שמסיים ג'יימס את מעשיו הוא מתחיל לבכות, ונתפס על ידי בן זוגו שחוזר הביתה. עצוב וסקסי בו זמנית, ובעיקר רגע זכור בתולדות האוננות הקולנועית. (ג'וזף וקסלר)

 

 

 

 

יש לכם הצעות לסצנות נוספות שלא נכנסו בכתבה? ספרו לנו בטוקבקים או בפייסבוק שלנו

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: shutterstock
מתי לאחרונה עשית לעצמך לייק?
צילום: shutterstock
הכרויות
כתבו לנו
מומלצים