שתף קטע נבחר

יו"ר תדמור: ההכשרה המקצועית היא מנוע הצמיחה של התיירות

רחמים (רמי) סימני אינו שותף לביקורת של התאחדות המלונות כלפי משרד התיירות ומדגיש כי אין להסתכל על תקציבי השיווק כחזות הכל. "ריטואל ההאשמות כנגד הממשלה ומשרד התיירות מיותר, בוודאי לנוכח הגידול המתמיד במספר התיירים לארץ בתקופת הממשלה הנוכחית"

יו"ר תדמור, רחמים (רמי) סימני, מדגיש היום (א') כי גם הכשרה מקצועית איכותית מהווה מנוע צמיחה להגדלת התיירות הנכנסת לישראל. סימני מציין כי הוא אינו שותף לביקורת של התאחדות המלונות כלפי משרד התיירות ומדגיש כי אין להסתכל על תקציבי השיווק כחזות הכל.

 

"ריטואל ההאשמות השנתי כנגד הממשלה ומשרד התיירות בחידלון או להאשים תמיד את המצב הביטחוני, הינם מיותרים, בוודאי לנוכח הגידול המתמיד במספר התיירים לארץ בתקופת הממשלה הנוכחית", אומר סימני בתגובה להתאחדות המלונות.

 

לדברי יו"ר תדמור, ישראל הייתה ותישאר אחת מיעדי התיירות הפופולריים, אך מה שיעשה את ההבדל עבור התייר מחו"ל בבחירת יעד הטיול היא בראש ובראשונה רמת השירות. "התעשייה חייבת להבין שהענף נשען על רמת השירות שהוא מספק. התיירים מגיעים תודות למאמצי השיווק של הממשלה, אולם הם יחזרו פעם נוספת רק אם הם יקבלו בארץ מוצר תיירותי לא פחות ממושלם"' מדגיש סימני.

 

לפיכך, הוא מציין, יש לשים את הדגש במלונות ובאתרי התיירות על עובדים מקצועיים ומיומנים. לדבריו, שר התיירות הנוכחי סטס מיסז'ניקוב, יותר מקודמיו - משקיע רבות לשיפור המוצר התיירותי והתקציבים שאישר לאחרונה לאחר סיוע של חברת הדירקטוריון מינה גנם - יביאו בעתיד הקרוב לעלייה בשביעות הרצון של התיירים ויהפכו אותם לשגרירים של תוצר התיירות הישראלי.

  

"עובדים שעברו הכשרה איכותית ובעלי תודעת שירות גבוהה הם חזות ענף התיירות מול המבקרים בישראל", מסביר סימני. "ככל שיקפידו בבתי במלון להעדיף שילוב עובדים מקצועיים תעלה רמת השירות ובהתאם הסטנדרט בענף כולו. אנו בתדמור, כמוסד המוביל ללימודי מלונאות זה 50 שנה, נמשיך לספק לענף עובדים מוכשרים ומקצועיים על מנת לקדם את התיירות בישראל".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים