שתף קטע נבחר

חיתולי פמפרס ומוצרי ג'ילט מתייקרים בכ-5%

פרוקטר אנד גמבל הודיעה על העלאת מחירים של כמה ממוצריה. דיפלומט, המפיצה שלה בישראל, תייקר את חיתולי פמפרס ב-5.8%, את מוצרי ההיגיינה הנשית טמפקס, אולווייז ואולדייז ב-6% ומברשות שיניים אורל בי ב-5%

בזמן שרוב המוצרים בסופר כבר התייקרו, בפרוקטר אנד גמבל הודיעו היום (ב') כי גם הם מעלים מחירים. חברת דיפלומט, המפיצה הרשמית שלה בישראל, תעלה את מחירי פרוקטר ב-4.75% בממוצע, בכמה ממותגי החברה. עליית המחיר הגבוהה ביותר, לפי הצהרת החברה - 6% במוצרי היגיינה נשית (טמפקס, אולווייז אולטרה ואולדייז).

 

  • עליית המחירים נמשכת: חיתולי האגיס מתייקרים

  • אחרי שופרסל: רשתות נוספות העלו מחירים

 

גם בחיתולים תהיה עליית מחירים: חיתולי פמפרס יתייקרו בשיעור ממוצע של 5.8%, זאת אחרי שחיתולי האגיס כבר התייקרו ב-6.3%. בחוגלה קימברלי לא ייקרו את המותג האגיס בנים-בנות וכך גם בפרוקטר אנד גמבל - לא מייקרים את סדרת פמפרס פרימיום קר.

 

עוד יתייקרו: מכשיר וסכיני גילוח ג'ילט שמחיריהם יעלו ב-4.2%, דאודורנט ג'ילט יתייקר בממוצע ב-4.5% ומברשות שיניים אורל בי יתייקרו בכ-5%. כל זאת לאור העובדה שבאירופה ובארה"ב מחירי המוצרים האלה נמוכים לעומת ישראל.

 

מה לא יתייקר? מותגי השמפו והקונדישינר הד אנד שולדרס ופנטן, מוצרי הכביסה אריאל, טייד ותינוקלין וכן פיירי נוזל כלים, שגם מחירו יוותר ללא שינוי.

 

לטענת פרוקטר אנד גמבל, עליות המחירים משקפות את התייקרות הסחורות וחומרי הגלם, למרות שחלק ממחירי הסחורות כבר במגמת ירידה. "יודגש כי המחיר הסופי לצרכן נקבע על ידי הרשתות הקמעונאיות", נמסר מהחברה.

 

חברת דיפלומט כבר ייקרה הודיעה באוקטובר לרשתות על העלאת מחירים של 5%-10%, בין היתר, קטשופ היינץ, טחינה הנסיך, מוצרי מאיר בייגל ומותג המזון לכלבים בונזו.

החברות שמעלות מחירים

 

  תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
פמפרס
פמפרס
צילום: רקפת גרשון
מומלצים