שתף קטע נבחר

תוך חודש: תעריפי 1-800 יוזלו לעסקים ב-80%

התעריף שמשלמים בתי עסק למספרי 1-800 ו-1-801, "שיחת חינם למשתמש", ירד מ-31.3 אג' לדקה ל-7 אג' לדקה בעקבות ירידת המחירים בסלולר. משרד התקשורת: "בגלל המחיר הקודם עסקים עברו למספרי 1-700 בהם התשלום מושת על הצרכנים"

שר התקשורת גלעד ארדן, חתם על תקנות שיפחיתו לבעלי עסקים את תעריפי שירות "שיחת חינם למתקשר" 1-800 ו-1-801 ב-80%, מ- 31.3 אג' לדקה ל- 7 אג' לדקה.  

 

  • "אשקול לאפשר לבזק ו-HOT חבילות מרובעות"

 

המחיר ירד באופן זה גם בעבור שיחות של לקוחות המתקשרים ממכשיר טלפון סלולרי. התיקון, עליו החליט משרד התקשורת כבר בפברואר השנה, ייכנס לתוקף בתוך כחודש ימים מעת הפרסום ברשומות.

  

בגלל המחיר הקודם, עסקים קטנים רבים ויתרו על שירות שיחת חינם ועברו להשתמש בשירות 1-700 שבו התשלום מושת על הצרכנים.

 

התעריף הקבוע לא משתקף עוד את התעריף הממוצע

שר התקשורת גלעד ארדן: "זו הפחתה משמעותית ביותר, שתהפוך את החיוג למספרי חינם לאפקטיבי גם מטלפונים ניידים, ויהפוך את שירות 1-800 החינמי לאטרקטיבי, באופן שצרכנים יחזרו להשתמש בו".

 

במשרד התקשורת מסרו כי: "התעריף התבסס בעבר על בחינת נתוני אמת של תשלום ממוצע עבור דקת שיחה סלולר-נייח.

בעקבות הרפורמה הסלולרית שהביאה להפחתת תעריפים באופן משמעותי, ומכיוון שמרבית שירותי הסלולר הנמכרים כיום, נמכרים במתכונת של חבילות שירותים ללא הגבלה, הכוללות דקות שיחה, הודעות טקסט ושירותי גלישה, התעריף הקבוע כיום אינו משקף עוד את התעריף הממוצע לדקת שיחה מסלולר ליעד נייח ונדרש עדכון של התעריף, באופן שיפחיתו משמעותית.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
צילום: shutterstock
מחירי הסלולר הביאו לחישוב מחדש של המחיר
צילום: shutterstock
מומלצים