רמי לוי בסלולר: 49.90 שקל בחודש לשנה
שוב מלחמה בסלולר? חברת הסלולר של רמי לוי יוצאת החל ממחר במבצע: 49.90 שקל למסלול ללא הגבלה + 1 ג'יגה גלישה או 59.90 שקל עם 3 ג'יגה גלישה. עד כה זה המחיר הנמוך ביותר שהוצע לצרכנים בטווח של שנה
49.90 שקל לחודש לשיחות והודעות ללא הגבלה וחבילת גלישה בנפח 1 ג'יגה - למשך שנה - זה המבצע החדש ושובר השוק שתציע החל ממחר (ד') חברת רמי לוי תקשורת. "ביום חמישי אנחנו חוגגים שנתיים, והחלטנו לתת את המחיר שהוא לדעתי הכי נמוך בעולם. אני לא מפסיד על זה כסף", טוען לוי. ניתן להצטרף למבצע הזה בחודשיים הקרובים.
מי שמעוניין להגדיל את חבילת הגלישה ל-3 ג'יגה (כפי שמציעות גולן טלקום ו-HOT מובייל במסלולי ברירת המחדל שלהם), ישלם מדי חודש 59.90 שקל - למשך שנה. מי שמעוניין להצטרף לתוכנית הביטוח של החברה ישלם 69.90 שקל בחודש למסלול, אם כי יש לקחת בחשבון שהביטוח לא מכסה הכל ויש השתתפות עצמית של הלקוח במקרים מסוימים. אחרי שנה, המחיר לחודש יעלה מ-49.90 שקל ל-89 שקל, או מ-59.90 שקל ל-99 שקל, או מ-69.90 שקל ל-109 שקל.
בטווח של שנה - זה המחיר הנמוך ביותר בשוק למסלול "ללא הגבלה". יחד עם זאת יש חברות שמציעות מחיר טוב יותר למצטרפים בטווח זמן קצר יותר. כך למשל, ב-YouPhone מציעים מבצע לחנוכה: 8 שקלים לחודש ל-3 חודשים, שאחריהם המחיר עולה ל-89.90 שקל בחודש. המבצע הזה מוגבל בזמן ההצטרפות אליו - עד 30 בדצמבר.
בגולן טלקום יצאו במבצע חדש - שמשתלם יותר מהמבצע של רמי לוי ואפשר להצטרף אליו עד 31 בדצמבר: 59 שקל לחודש, למסלול שיחות והודעות ללא הגבלה + עד 3 ג'יגה גלישה + שיחות ליעדים נבחרים בחו"ל. אחרי שנה המחיר החודשי עולה ל-99 שקל. זאת לעומת 59.90 שקל לחודש במסלול הדומה של רמי לוי.

למדברים מעט, החברה מציעה 120 דקות + הודעות כמעט ללא הגבלה (עד 5,000 הועות) + 120 מ"ב גלישה ב-19.90 שקל לחודש. תעריף חריגה 20 אג' לדקת שיחה וחריגה מנפח הגלישה - תביא להאטת קצב. יש כאן הגדלה של מספר הדקות בחבילה והגדלת מספר הודעות ה-SMS לעומת החבילה הקודמת של לוי למדברים מעט, אך עלייה בתשלום החודשי (מ-17.90 שקל) ועליה בתעריף החריגה. למדברים מעט - זה לא בהכרח המסלול הטוב ביותר שקיים בשוק.
נסיון למנוע נטישת לקוחות?
נראה שהמבצע החדש ושובר השוק של לוי, קשור בשינוי תנאי החוזה של לוי מול פלאפון - הרשת הסלולרית עליה "רוכבת" החברה של לוי, שהיא מפעיל סלולרי וירטואלי. רמי לוי תקשורת סבלה לאחרונה מנטישת לקוחות, בעוד שחברות כמו גולן טלקום ו-YouPhone הרחיבו את מאגר המצטרפים אליהן.
"הגענ ל-70 אלף לקוחות ואין לנו יעד, אנחנו רוצים כמה שיותר לקוחות", טוען לוי".
המבצע הזה קשור בירידה שהיתה לכם במספר הלקוחות?
"היתה לנו ירידה אבל לא מאסיבית, יש לנו הרבה שמצטרפים בקו החרדי, ואין לנו ירידה בלקוחות שמצטרפים".