שתף קטע נבחר

נטוויז'ן במייל ללקוחות: יתכן שחשבונכם יבוטל

החברה שלחה הודעה לאלפים מלקוחותיה, שמחזיקים במייל בלבד, בחינם או בתשלום, לפיה תיבת המייל שלהם תבוטל בדצמבר ותוכנה יימחק אלא אם יבקשו שלא לעשות זאת

חברת נטוויז'ן שלחה הודעה על סגירת תיבת המייל לאלפים מלקוחותיה, שאין להם חבילת גלישה בחברה, אלא רק תיבת מייל. ההודעה נשלחה באימייל גם ללקוחות שמחזיקים בחשבון מייל של נטוויז'ן בחינם וגם ללקוחות שמשלמים על תיבת המייל שלהם בנטוויז'ן בשל שירותים שונים או הגדלת נפח.

 

 

לפי ההודעה, התיבה תבוטל ב-15 בדצמבר וכל תוכנה יימחק, אלא אם הלקוח יפנה לחברה במייל ויבקש להשאיר את התיבה פעילה. מי שיפנה לחברה - חשבון המייל שלו לא יבוטל והשימוש בתיבה ימשיך להיות בחינם.

 

לשון ההודעה: "החל מיום 15 בדצמבר 2014, לא ניתן יהיה לבצע שימוש בתיבת המייל שנטוויז'ן סיפקה לך בעבר ביוזר... לתשומת ליבך, כל המידע ששמור בתיבת המייל יימחק ולא תהיה אפשרות לשחזרו. במידה והינך מעוניין לשמור על תיבת המייל ללא עלות, אנא החזר אישור למייל זה. במידה ואינך מעוניין לשמור על תיבת מייל זו, נא ידיעתך כי באחריותך הבלעדית לגבות את המידע ככל שזה נדרש".

 

יוסי, בעלים של חברה, שמחזיק ב-13 חשבונות מייל של נטוויז'ן, משלם לחברה כ-10 שקלים לחודש לכל תיבת מייל, בשל אנטי וירוס. "לא ברור לי המהלך הזה. תוך חודש מודיעים ללקוח משלם שתיבות המייל שלו יימחקו?", אמר ל-ynet. לטענתו התקשר לשירות הלקוחות שם לא ידעו להסביר את המהלך.

 

כשאנחנו התקשרנו לשירות, נאמר לנו שמטרת המהלך היא לפנות שטח איחסון על-ידי ביטול תיבות שלא נעשה בהן שימוש ולפנות שמות משתמש.

 

מנטוויז'ן נמסר בתגובה: מדובר בלקוחות של מוצר תיבת מייל בלבד שלא עשו שימוש במוצר מזה שנתיים ושאינו כרוך בתשלום. מרביתם כבר אינם נמנים עם לקוחות החברה ומי שמעוניין, באפשרותו להמשיך ולשמור על התיבה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים