שתף קטע נבחר

התקלה בסלקום ובגולן הסתיימה. מה הפיצוי?

נראה שהתקלה שפגעה בחלק מלקוחות סלקום ורוב לקוחות גולן טלקום, הסתיימה אתמול בלילה. יש לקוחות של גולן טלקום שקיבלו הודעה: "תזוכו בחלק היחסי מתשלום החבילה החודשי, בגין יום אחד" והם לא מרוצים: "זיכוי של שקל אחד בלבד על יום עבודה שלם?"

לקוחות סלקום וגולן טלקום קמו לבוקר של יום חדש: הטלפון של רובם חזר לעבוד: לקבל שיחות, להוציא הודעות ולגלוש באינטרנט. התקלה בסלקום ובגולן טלקום החלה אתמול בצהריים המוקדמים והשפיעה על חלק מלקוחות סלקום ועל חלק משמעותי מלקוחות גולן טלקום. גולן טלקום מספקת את רוב השירות שלה על גבי הרשת הסלולרית של סלקום.

 

נראה שהתקלה הסתיימה אתמול בלילה, אם כי בסלקום עוסקים גם הבוקר בבדיקות ברשת. עדכון: מסלקום נמסר בתגובה: "אתמול בשעות הערב הושלם תיקון התקלה, כך שהרשת פועלת באופן מלא. החברה ממשיכה לחקור את האירוע יחד עם חברת נוקיה. אנחנו מתנצלים בפני אלו מלקוחותינו שחוו את התקלה, על אי הנוחות שנגרמה להם". אם אתם כלקוחות עדיין חווים קשיים כיתבו לנו.

 

בגולן כבר החליטו לפצות. בסלקום: עדיין לא

סלקום מסרה אתמול כי: "החברה איתרה תקלה בליבת הרשת, שמקורה עדיין נבדק ושהשפיעה באופן שיצר לחלק מהלקוחות קושי לסרוגין בהקמת שיחה וללקוחות באזור הצפון ונתב"ג גם איטיות בגלישה". הבוקר, בסלקום עדיין לא מוסרים כמה לקוחות נפגעו. כמו כן, בינתיים, לא נמסרה הודעה לעניין פיצוי הלקוחות שנפגעו.

 

לעומת זאת, בגולן טלקום, דאגו לעדכן את הלקוחות בפיצוי. ההודעה על כך נשלחה לפחות לחלק מהלקוחות, ב-SMS. "לקוח יקר, אם חווית קשיים בשרות, אנו מתנצלים על כך", נכתב בהודעה. "הדבר נגרם עקב בעיות ברשת סלקום על גביה אנו מתארחים, שגרמה לחלק מלקוחותינו לקשיים בהוצאת וקבלת שיחות. בעקבות כך, אנו נזכה את חשבונך בחלק היחסי מתשלום החבילה החודשי שלך, בגין יום, במועד החיוב הקרוב. בברכה, גולן טלקום".

 

במקביל, יש לקוחות של גולן שהסלולרי שלהם עדיין לא התאושש מהתקלה, אך הם עדיין מתקשים להשיג את מוקד השירות של החברה. גם הלקוחות שקיבלו את הודעת ה-SMS והקו שלהם חזר לסדרו, לא בהכרח מרוצים. פיצוי על יום משמעו כ-3.3 שקלים, שכן החבילה "ללא הגבלה" של גולן טלקום מתומחרת ב-99 שקל, אך יש לקוחות רבים שמשלמים הרבה פחות.

 

"אני בעל עסק. החזר על יום לא יספיק לי"

לקוח בשם איתן כתב לחברה בפייסבוק: "גולן טלקום יקרים, הרגע קיבלתי מכם מסרון שאומר בפשטות שאתם מצטערים על התקלה ותזכו את חשבוני בחלק היחסי מתשלום החבילה החודשי בגין יום אחד'. בגין יום אחד??? אני בודק שוב את המסרון כדי לראות שלא טעיתי. תקלות אכן קורות, אבל לחלק מלקוחותיכם יש עסק והזמינות שלנו כבעלי עסק חייבת להיות תמידית. לא יתכן שלקוחות יחפשו אותי יום שלם ולא יוכלו להגיע אלי והפיצוי שלי יהיה שקל אחד. זיכוי של שקל אחד??? אתם רציניים? על יום עבודה שלם שאני לא זמין.

 

"אני ממליץ לכם בחום לבדוק אפשרות לפיצוי הולם יותר. ואם הבעיה היתה בגלל הרשת עליה אתם מתארחים (זו ממש לא בעיה שלנו הלקוחות), אתם רשאים לתבוע את הרשת המארחת. אני בטוח שכאן הפיצוי לא יהיה שקל אחד עבור לקוח! שמרו על רמה מקצועית גבוהה בבקשה".

 

גם איציק התלונן על כך שהפיצוי לא הולם. "ומה עם הפסדי יום עבודה שא עבדתי בגללכם? 3 קווים שלי היו מנותקים יום שלם, שרפתם לי יום עבודה ואני עוד אחד שמגלגל אלפי שקלים ביום. יום פיצוי לא יספיק לי. לא הייתי יכול להזמין סחורה. פגעתם לי בהכנסה של העסק".

 

לעומת זאת, לקוחות אחרים של גולן בירכו את החברה על מחיריה הנמוכים וכתבו: "העיקר שהכל הסתדר" ו"תקלות קורות". אלי כתב: "מעדיפים תקלות קליטה מאשר תקלות בחשבונית. תודה גולן טלקום".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים