שתף קטע נבחר

חיפושי השנה: זגורי אימפריה ופיקוד העורף

גוגל מפרסמת את החיפושים הכי חמים של בישראל - הכי עניינו אותנו תוכניות טלוויזיה, מזג האוויר, אייפון 6 ואיך לחסום בפייסבוק

ישראלים חיפשו השנה הכי הרבה את הסדרה זגורי אימפריה, את פיקוד העורף ואת המונדיאל. 

כך נמסר מגוגל ישראל, שמצטרפת לסיכום היוטיוב שאמר במה צפינו (סרטון אנימציה על המונדיאל), ופייסבוק שאמרה על מה דיברנו (צוק איתן במקום השישי בעולם).

 

 

 

המקום הראשון - הסדרה זגורי אימפריה כיכבה גם בעשיריה של יוטיוב, עם 900,000 צפיות לפרק הראשון. במהשך הטבלה עוד סדרות ותוכניות טלוויזיה -  "להיות איתה" במקום הרביעי, ואחר כך סדרת המתח הישראלית "מתים לרגע", "האח הגדול 6","רמזור" שהסתיימה השנה, "מזג האוויר" (פעם בשבוע בערך יורד גשם), משחקי השף, ואייפון 6 שיצא השנה והגיע לישראל.

 

בקטגוריה של גוגל ל"אירועים" שהכי חופשו נמצאים שוב פיקוד העורף, המונדיאל, דעא"ש ושעון החורף. השאלות איך המובילת הן איך מרזים בבטן, איך אומרים ברוסית, ודברים כגון איך מכינים טנזיה - ואיך חוסמים בפייסבוק שתפס את המקום העשירי. התשובה פשוטה, אגב: ניגשים לעמוד של החברה, מקישים על שלוש הנקודות בצד (...) ובוחרים בחסום. המטרד נגמר.

 

הידוענים הישראלים של השנה היו חן טל, ג'ניפר לורנס, מור ממן, אליאב אוזן, חן אמסלם, אורטל בן דיין, מיקיאגי, מאור זגורי, סיה, ועדי ביטי.

 

בקטגורית הסרטים בחיפושים בישראל "הזאב מוול סטריט" זכה במקום הראשון, אך לעשיריה הפותחת נכנסו גם סרטים ישראלים כמו אפס ביחסי אנוש, שושנה חלוץ מרכזי, ומפריח היונים.

 

 (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
(צילום: רויטרס)

 

ובשאר העולם

בחיפושים העולמיים המונדיאל הגיע למקום השני, מיד אחרי רובין וויליאמס שמת השנה.

 

 (צילום: AP) (צילום: AP)
(צילום: AP)

 

במקום השלישי חיפשו את האבולה, ואחר כך את חברת התועפה מלזיה איירליינס שמטוס שלה נעלם, אתגר דלי הקרח, פלאפי בירד - המשחק שהפך ללהיט בסמארטפונים, נעלם והוחלף במשחק אחר, זוכת האירוויזיון קונצ'יטה וורסט, דאעש, הסרט לשבור את הקרח, ואולימפיאדת סוצ'י.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אוהד רומנו
זגורי אימפריה
צילום: אוהד רומנו
מומלצים