שתף קטע נבחר

לקוח סלקום המתין כשעתיים על הקו לנציג

הלקוח, הנמצא בסכסוך משפטי עם סלקום ונאלץ להתקשר לחברה לא מעט, המתין שעתיים לשירות הלקוחות והשיחה התנתקה. בשיחה נוספת, המתין לטענתו שעה ו-24 דקות. סלקום: "היתה תקלה טכנית. בשאר השיחות נענה תוך כ-3 דקות"

אילן התקשר לסלקום ב-19 בפברואר והמתין לא פחות משעתיים על הקו. :מה שמעצבן זה שהשיחה התנתקה אחרי שעתיים. כן! התנתקה אחרי כל ההמתנה הזאת", סיפר ל-ynet. "התקשרתי שוב ובשיחה השנייה, חיכיתי שעה ו-24 דקות". הלקוח שלח לנו צילום מסך שצילם, כ-5 דקות לפני שהשיחה התנתקה, בלי שהצליח לשוחח עם הנציג המיוחל. 

 

ייבשו אתכם על הקו בחברת סלולר, כבלים, בביטוח לאומי או בקופת חולים? כיתבו לנו

 

 

תמתין עד בוא המשיח, או עד הניתוק ()
תמתין עד בוא המשיח, או עד הניתוק
 

 

"התקשרתי כיוון שקניתי מהחברה מכשיר טלפון לפני 6 חודשים", סיפר ל-ynet. "אחרי חודש וחצי, המכשיר נכנס לתיקון בפעם הראשונה ואחרי שבועיים שוב נכנס לתיקון ואז שוב, ככה במך 4 חודשים.

 

"בסלקום החליפו לי את המכשיר, נתנו לי מכשיר חדש בתוך שקית ניילון ואמרו לי שהוא חדש. אמרתי שלדעתי הוא לא חדש, אלא מחודש וסירבתי לקבלו. מאז אני משלם על טלפון והוא בכלל לא אצלי. החלטתי לתבוע את החברה בתביעות קטנות. התביעה תהיה ביולי. כרגע יש לי טלפון חלופי מהם. רציתי להחזיר אותו לחברה, לכן התקשרתי".

 

מסלקום נמסר כי: "מדובר בפניה הנוגעת לתביעה קטנה במסגרתה הלקוח פנה פעמים רבות לשירות הלקוחות במהלך השבועיים האחרונים ונענה בממוצע בתוך 3 דקות ו 25 שניות נראה כי הפניה המדוברת היא תקלה טכנית נקודתית בכוכבית 3020 ואינה קשורה לזמן המענה בשירות הלקוחות או משקפת אותו במועדים המדוברים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים