ב.מ.וו מתחילה בשיווק S1000XR. המחיר: 145 אלף שקל
האופנוע החדש מכוון היישר לדוקאטי מולטיסטרדה המצליח, תת-קטגוריה ספורטיבית-הרפתקנית בה ב.מ.וו לא התחרתה עד כה. תג המחיר תחרותי
לפני כשמונה חודשים הציגה ב.מ.וו אופנוע לו המתין העולם הדו-גלגלי זמן רב - מתחרה חדש בקטגוריית הספורט-תיור-הרפתקה בה שלטה דוקאטי עם המולטיסטרדה. ובדיוק כמו המתחרה מאיטליה, גם כאן נעשה שימוש בשלדת ספורט אליה מחוברת יחידת מנוע שעברה שינויים הכרחיים מייעוד סופר-ספורטיבי - במקרה זה מה-S1000RR - לרכיבה רגועה יחסית. ה-XR יושק במהלך השבוע הקרוב עם תג-מחיר של 145 אלף שקלים. לחלוטין לא שווה לכל נפש, אך תחרותי במיוחד מול מוביל הקטגוריה.
- ב.מ.וו S1000XR - מינכן פינת בולוניה
ה-XR ממלא למעשה את הפער ממנו "סבלה" ב.מ.וו במשך מספר שנים, מאז הצגת המולטיסטרדה. עם אופנועי ההרפתקה מסדרת ה-GS כבשה היצרנית הבווארית את שוק האופנועים הגדולים ללא בעיות מיוחדות, והייתה מקור לא אכזב של חיקויים מכל יצרנית פחות או יותר. הפעם זו ב.מ.וו שרודפת, מצב בו היא פחות מורגלת.
אבל, היא תעשה זאת באמצעות תדמית איכות מוכחת ורשימת אבזור - מוכחת לא פחות - מרשימה. החל כמובן ביחידת מנוע הארבעה צילינדרים שמגיע מה-RR הספורטיבי ומשחרר הפעם "רק" 160 כ"ס, דרך מערכות בטיחות מתקדמות כמו ניהול מנוע, דור אחרון של ABS המזהה גם בלימה בפניה, דרך בקרות החלקה ושיוט ומיתלים מתכווננים אלקטרונית, קוויק-שיפט להחלפות הילוכים ללא צורך בתפעול ידני של המצמד ועוד.
המחיר לאופנוע במצבו המקורי יעמוד על 145 אלף שקלים, ויש כמובן רשימת אבזור אופציונלי ארוכה.
