שתף קטע נבחר

ישרוטל מכרה בזול והתחרטה, לקוחות זועמים

קבוצת חברים הזמינה חופשה באילת במחיר מפתיע וקיבלה על כך אישור במייל. 8 ימים לאחר מכן, ישרוטל התכחשה להזמנה וביטלה באופן חד צדדי את החופשה. הלקוחות זועמים: "לא נעבור על זה בשתיקה". לטענת החברה, "מהרגע הראשון הלקוחות הבינו שמדובר בתקלה ושהמחיר שהוצג במערכת היה שגוי". צפו בראיון באולפן

קבוצת חברים הזמינה חופשה באילת ולאחר שקיבלה אישור, ישרוטל ביטלה את החופשה. מדוע? יוסי, אחד מהקבוצה, ציפה ליהנות באילת עם המשפחה והזמין בסוף דצמבר חופשה של 4 ימים במלון ישרוטל אילת לאשתו ולשני ילדיו במחיר של 2030 שקל. החופשה הייתה אמורה להתקיים בסוף יוני. 8 ימים לאחר ההזמנה ישרוטל ביטלה את ההזמנה באופן חד צדדי. מדוע? צפו בראיון  

 

 

 

כאמור, מחיר החופשה שיוסי ראה באתר לו ולמשפחתו עמד על 2,030 שקל ל-4 נפשות. המחיר המקורי של חופשה כזו בחודש יוני עומד על 6,468 שקל ל-4 נפשות. חבר נוסף בקבוצה, רון טל, הזמין לו ולזוגתו ארבעה לילות במלון במחיר של 1,083 שקלים וגם להם החופשה בוטלה. המחיר המקורי של החופשה לזוג בחודש יוני עומד על 3,512 שקלים.

 

יוסי סיפר בראיון: "זה לא היה מבצע. הזמנו חופשה לאילת, אחת החברות של שאשתי ראתה את המחיר המפתיע. חלקנו הזמין את החופשה דרך האתר וחלקנו דרך סוכן. קיבלנו אישור הזמנה במייל. לאחר 8-9 ימים הבנו שההזמנה בוטלה. חברת ישרוטל הודיעה לסוכן או לחברים שביצעו הזמנה ישירות באתר שההזמנה מבוטלת לאלתר באופן חד צדדי. הם טענו שלא יכולים לכבד את המחיר והייתה להם תקלה או טעות באתר ולכן ההזמנות מבוטלת חד צדדי.

 

"פנינו אליהם במכתב והם התכחשו למכתב ולטענתם אמרו שכל ההזמנות לא בתוקף. לא נתנו שום סיבה או הסבר לכך. לצערי רשת ישרוטל בחרה שלא לכבד את ההזמנות, הם החליטו להזיק ללקוחות ולא נעבור על זה בשתיקה. רוצים שיכבדו את ההזמנות ויתנו לנו להזמין את החופשה הזו שחיכינו לה. נתקלנו בקיר אטום שפועל לאינטרסים האישיים שלו בלבד ולא לטובת הלקוחות שלו".

 

 

מישרוטל נמסר בתגובה: "אכן הייתה טעות במערכת, כפי שלעתים טעויות קורות, וכאשר זו התגלתה היא מייד תוקנה ובו בעת נוצר קשר עם הלקוחות. מהרגע הראשון הלקוחות הבינו שמדובר בתקלה ושהמחיר שהוצג במערכת היה שגוי.  

כרטיסי האשראי שלהם לא חוייבו ולא נגרם להם כל נזק מעשי. בנוסף ובשל התקלה, הוצעה ללקוחות אלו פשרה מצד ישרוטל והם סירבו לקבלה".

 

במקרים אחרים בעבר כאשר נתגלתה טעות במחיר הלקוחות זכו להרוויח מן ההפקר. לפני כשנה הופיעה באפליקציית חוליו טיסה למלטה במחיר של 29 דולר במקום 229 דולר. 34 בני אדם הספיקו להזמין עד שהתגלתה הטעות. הבעלים של החברה החליט למכור בכל זאת את הטיסה במחירים הללו.  

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים