שתף קטע נבחר

דואר ישראל: החבילה נשלחה למדינה הלא נכונה

מיכאל שלח חבילה בשווי 800 שקל ללקוח ברפובליקה הדומיניקנית. כשבדק את עמוד המעקב אחר המשלוח נדהם לגלות שהחבילה התגלגלה לקנדה. בדואר אמרו ל-ynet שהטיפול בעניין ייקח חודש. חיכינו חודש - וכלום לא קרה

מה הקשר בין הרפובליקה הדומיניקנית לקנדה? על אף שקנדה נמצאת בצפון אמריקה ואילו הרפובליקה הדומיניקנית שוכנת באיים הקאריביים, הסמוכים למרכז אמריקה - אם תשאלו את דואר ישראל, בכל זאת קל מאוד להתבלבל ביניהן. עובדה - החבילה שמיכאל שלח לרפובליקה הדומיניקנית הגיעה משום מה לקנדה.


כפי שכתוב: הפריט נשלח לרפובליקה הדומיניקנית (למיכאל יש גם הקלטות שמוכיחות זאת) ()
כפי שכתוב: הפריט נשלח לרפובליקה הדומיניקנית (למיכאל יש גם הקלטות שמוכיחות זאת)

הפריט בדרכו לקנדה ()
הפריט בדרכו לקנדה

 

"שלחתי חבילה בסניף דואר הראשי בחולון לרפובליקה הדומיניקנית, ובמקום זה היא הגיעה לקנדה. הסתכלתי בעמוד המעקב בדואר וכך גיליתי זאת", סיפר ל-ynet. "אני מוכר פריטים לאנשים פרטיים בחו"ל, וזה לא ק פוגע בי כספית - אלא גם פוגע בשם שלי ושל ישראל.

 

"בדואר אף אחד לא יודע איך לעזור לי או לתת לי מידע בנוגע למה שקרה בתהליך המשלוח, או איך להחזיר את החבילה חזרה אליי או אל הלקוח ברפובליקה הדומיניקנית", הוסיף. "את הפקידות בסניף הראשי אני צריך לשאול כל שאלה פעמיים עד שהן עונות לי, הן אפילו לא טרחו לגשת אלי והפקידה מדברת איתי במרחק של 5 מטר כשהראש לה פונה למסך של המחשב במקום אלי".

 

מה היה שווי החבילה ומה היה בה?

 

"800 שקל. היה בה מכשיר שמשכפל מפתחות. יש לי הוכחה ששלחתי אותה לרפובליקה הדומיניקנית - הצילום של דף שכתוב שם בכתב ידו של פקיד הדואר "Dominican Republic" . אותו פקיד גם מצולם בסרטון שצילמתי, ובו הוכחות נוספות לכך שלא היה בלבול - ואכן היעד המקורי היה הרפובליקה הדומיניקנית".

 

איתי שלח את החבילה ב-16 בפברואר ופנה לדואר ב-8 במרס בבקשה לבירורים. לאחר שלא קיבל הסבר או סיוע, לטענתו, פנה ל-ynet. פנינו לדואר ב-14 במרס וזה מה שנמסר לנו:

 

"צריכים חודש לבירור". אחרי חודש: "עדיין מבררים"

מדואר ישראל נמסר בתגובה: "מדובר במקרה נקודתי. אנו עושים מאמצים גדולים לאתר את החבילה של הלקוח ונעדכן אותו על כך ישירות".

 

ביקשנו מהדואר תשובה יותר מעשית: מה קרה לחבילה? מתי תגיע ליעדה? בדואר אמרו לנו שבדיקה כזאת לוקחת זמן, כחודש ימים למעשה - ועל כן לא יוכלו להשיב ל-ynet או ללקוח מיידית. החלטנו לחכות, ופנינו שוב לדואר ב-23 במרס.

 

מהדואר נמסר שוב בתגובה: "מדובר במקרה נקודתי. אנו עושים מאמצים גדולים לאתר את החבילה של הלקוח ונעדכן את הלקוח על כך ישירות".

 

מיכאל עדכן את ynet שאין לו מושג גם עתה מה מצב החבילה, וכי לא כלל לא הוצע לו פיצוי על עוגמת הנפש. "אחרי פנייתי ל-ynet התקשרה אלי פקידה נחמדה מאוד, ששוב לקחה ממני פרטים. מאז לא חזרו אלי. למעשה, חודש עבר ולא קיבלתי שום תשובה מהדואר".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים