שתף קטע נבחר

TLV של גינדי: אלו המותגים שיהיו בקניון האופנה

בקניון ייפתחו, בין היתר, חנויות של המותגים בייבוא קבוצת אירני: מייקל קורס, ג'וסי קוטור, קלוין קליין וראג אנד בון. הקניון שפתיחתו נדחתה כמה פעמים צפוי להיפתח בנובמבר. COS בפנים, זארה הום בסימן שאלה, גולף בחוץ ומה לגבי רכישה באונליין?

הנהלת קניון TLV Fashion Mall הודיעה היום שחתמה עם קבוצת "אירני קורפ" לפתיחת חנויות של המותגים מייקל קורס, קלווין קליין, ראג אנד בון (Rag and Bone), ארמני אקסצ'יינג' והוגו בוס. האם צרכנים יגיעו לקניון במיוחד בשבילם? נזכיר שמותגים אלה נמכרים גם ברשת פקטורי 54, שתפתח גם היא חנות בקניון.

 

כלל מותגי קבוצת אירני יחלשו על 1,900 מ"ר באזור "היוקרה" של הקניון, שישתרע על פני 3,000 מ"ר ויכלול מותגי פרימיום נוספים. "יוצעו, בין היתר, שירותי קניונות אישית וייעוץ סטיילינג אישי", כך נמסר.

 

קניון TLV Fashion Mall ייפתח ברחובות קרליבך החשמונאים והוא בבעלות גינדי השקעות משה ויגאל גינדי ורבוע כחול נדל"ן, שהקימו לשם כך חברה משותפת בשם "קניון העיר תל-אביב". שרונה מרקט הסמוך שייך לגינדי החזקות. הקניון ממומן בהלוואה של כמיליארד שקל על-ידי בנק הפועלים ומזרחי טפחות.

 

 

צפויים בעתיד מותגים חדשים שייחשפו בהמשך

לפי הפרסומים סביב שבוע האופנה גינדי TLV, שנבנה בין היתר כאירוע שיווקי לקניון, הפתיחה של הקניון היתה אמורה להיות ב-2015. אחרי כן פורסם שייפתח בתחילת 2016, ואז במרס 2016 ובספטמבר 2016. נכון להיום הצפי לפתיחה הוא נובמבר 2016.

 

"הציפייה היא שייפתח עד סוף 2016", אמר ל-ynet מורדי שבת, משנה למנכ"ל גינדי השקעות, "יש הרבה פרמטרים שלא תלויים בנו כמו עירייה, פועלים. אם זה היה תלוי בנו, אם היינו יכולים לבנות בלי מגבלות ולפתוח מזמן".

 

הקניון מאוכלס כולו?

"מאוכלס בלמעלה מ-90% השטחים המסחריים".

 

 

יהיו מותגים נוספים שתחשפו בהמשך?

"כן. לא דיווחנו על כל הרשתות עמן התקשרנו. מה שלא חשפנו - נחשוף בהמשך. זה נובע משיקולים של הרשתות עמן התקשרנו, עניין של תזמון. אנחנו עושים את זה עמן בשיתוף פעולה מלא".

 

יהיו עוד רשתות גדולות מחו"ל שיפתחו חנות בקניון?

"יש עוד מותגים חזקים, שחלקם היו בישראל ויפתחו מחדש, ויש מותגים שיפתחו את חנויות הדגל שלהם אצלנו. גם בתמהיל הנוכחי יש הכל. חוויה שונה. איגדנו תחת אותה קורת גג את עזריאלי, רמת אביב וכיכר המדינה עם ארומה אופנתית מדהימה".

 

 

בלי גולף. זארה הום - בסימן שאלה

שטחי המסחר בקניון בהיקף כ-33 אלף מ"ר ויפעלו בהם כ-220 חנויות וכמה מותגי הסעדה. הציפיה היא לפדיון של מיליארד שקל בשנה ול-40 אלף מבקרים ביום. סביב הקניון הוקמו 11 בנייני מגורים כפרויקט משותף נפרד.

 

"יפעלו בו כ-220 חנויות אופנה, כלומר רוב השטח זה אופנה", מסביר שבת. "50% מהקניון אלה חנויות שכולם מכירים".

 

קסטרו, פוקס, רנואר?

"ברור. הקניון אמור לפנות לכל האוכלוסיה. הוא גדול ובנוי בצורה כזאת שיש בו אזורים. מותגי אירני ישבו באזור מותגי פרימיום. פול אנד בר, ברשקה, זארה, קסטרו, H&M - באזור אחר".

 

איפה תמוקם חנות COS?

"מול מסימו דוטי וצמוד לל'אדורה (מותג המקרונים הצרפתי מ.ק) שדיווחנו עליו".

 

ואיפה זארה הום?

 "מעולם לא דיווחנו על זארה הום. ברמת המשא ומתן יש דבר כזה, אנחנו במגעים, אבל לא דיווחנו על זה מעולם".

 

יהיו חנויות אחרות של כלי בית, כמו פוקס הום וגולף אנד קו?

"פוקס הום. גולף לא שחקן אצלנו".

 

שום מותג של גולף?

"לא".

 

והמשביר?

"המשביר לא יהיה. הוא צרכן שטח מאוד גדול ואין לי שטח כזה לתת לו".

 

 

שוק האופנה מדשדש - "אנחנו נייצר ווליום של אנשים ונמכור יותר"

שוק האופנה הישראלי בצרות. לפי נתוני ריס, מכירות שוק האופנה בחודש יוני ירדו בכמעט 6%.  במקביל, פורסם ששוק מכירות האופנה אונליין יגדל ב-1.5 מיליארד שקל ב-5 השנים הקרובות. כלומר הצרכנים קונים פחות אופנה בחנויות עם דלת וקירות, ומגלים העדפה לאינטרנט. בישראל, צעירים קונים אופנה בחנויות אונליין, קונים מסין ובריטניה - קונים פחות ופחות בקניונים.

 

"זה תהליך שקורה", מודה שבת, "אבל הקהל הישראלי צריך את חווית הקנייה. חלק מהיתרון בקניון שלנו, הוא לייצר חוויה. אג'נדה אופנתית. אנחנו חושבים שזה יביא ווליום מאוד גדול יהיה סוג של עוגן למרכז האופנה הישראלי. זה מעבר ל-one stop shop שייצרנו, שהוא שובר שיוויון - את לא צריכה לכתת רגליים בין רמת אביב, כיכר המדינה ועזריאלי.

 

 

"אני חושב שבאמצעות המיוחדות והתמהיל הרחב, נייצר ביקושים מטורפים לקניון. לשם זה הולך. ההוכחה הכי טובה שהסוחרים מצביעים ברגליים. אנחנו נמצאים בתקופת השיווק הכי מאתגרת בזמן האחרון. למרות שיש מתחרים מאוד משמעותיים בזירה כמו קניון רמת אביב, עזריאלי והסנטר שרונה בחלקו, עדיין אין מותג שהרשה לעצמו לא להיות חלק מהמתחם הזה. עבור קבוצה כמו אירני, שהיא בעלים של מתחם ליד (שרונה מ.ק), לבוא לקניון בסטייטמנט כל כך משמעותי - זה מראה שרוני אירני מאמין בקניון, מאמין שזה הולך להיות הדבר הבא. שזה יהיה הסנטר של האופנה בישראל".

 

אז הירידה במכירות האופנה לא תיגע בכם?

"אנחנו פחות ניפגע כי נייצר ווליום יותר גדול של אנשים ונמכור יותר. אנחנו לא קופאים על שמרינו - נשקיע גם בפן הדיגיטלי".

 

יהיה קניון וירטואלי? אוכל לקנות אונליין?

"תהיה חוויה של 360 מעלות. תהיה אפליקציה מטורפת לקניון באמצעותה תוכלי גם להזמין ולקבל שירות".

 

 

השאלה אם אוכל לא להגיע לקניון.

"לא, לא. את תגיעי לקניון. את תרצי לאסוף פריט שהזמנת - הוא יחכה לך. הקניון הוא העוגן".

 

אני בטוחה שיש הרבה חניה אבל זה אזור קשה מבחינת תחבורה. המחשבה על עמידה בפקקים כדי להגיע לקניון. וישנה גם הרכבת הקלה.

"להגיע לקניון עזריאלי קל? זה מרחק של שני צמתים מעזריאלי. מרחק אווירי של 500 מ"ר. זה פסיכולוגי. הגעת לשלום, פנית שמאלה דרך מנחם בגין, ימינה לארבעה. זה ממש לא כצעקתה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים