שתף קטע נבחר

הילדים רצו בלונים - התברר שזה קונדומים

אמא שהסתובבה בסופר-פארם עם ילדיה, נאלצה לסרב לבקשתם לקנות להם קונדומים. סופר-פארם: "קו המיתוג צבעוני וקליל, אך לא נועד למשוך את תשומת ליבם של ילדים"

האם אריזת הקונדומים של המותג לייף של סופר-פארם פונה לילדים או למבוגרים?

 

אמא שטיילה בסניף סופר-פארם עם ילדיה, נאלצה לסרב לבקשתם לקנות להם קונדומים. מדוע שילדים ירצו קונדומים? מתברר שממבט שהעיפו באריזות, שממוקמות בגובה עיני ילדים, הם חשבו שמדובר בבלונים. חברה של האם פנתה ל-ynet בתלונה: מדוע שסופר-פארם לא תשנה את האריזות או שלכל הפחות - תציג אותן הרחק מעיני ילדים? מבדיקה בכמה סניפים בת"א ובגבעתיים עולה שהרשת ממקמת את הקונדומים גם במדפים תחתונים.

 

האריזות ממוקמות בגובה עיני ילדים ועליהן בלונים בצורת חיות ()
האריזות ממוקמות בגובה עיני ילדים ועליהן בלונים בצורת חיות

 

"ילדים: אלה בובות או חיות"

מביקור שערכנו באחד מסניפי הרשת בת"א, שאלנו כמה ילדים מה המוצר הזה לדעתם. ילדה אחת אמרה שמדובר בבלונים. ילד נוסף אמר לנו שאלה בובות. ילדה אחרת אמרה שזה "משחק של חיות". ילד נוסף לא ידע לומר מה זה. 

 

הורי הילדים אמרו שלא שמו לב לכך וחלקם אמרו שזה מפריע להם. היתה אמא שאמרה לנו: "אין עם זה בעיה. קונדומים זה לא דבר רע. אין מה להיות צדקנים וטרחנים. כמובן שאני לא אסביר לילדה שלי מה זה, כי היא צעירה מדי".

 

מסופר-פארם נמסר בתגובה: "סופר-פארם מציעה ללקוחותיה, בין היתר, מוצרים הפונים לקהל הצרכנים הבוגר. הקו העיצובי בו בחרנו למיתוג אריזות הקונדומים של לייף הינו צבעוני וקליל, אך לא נועד למשוך את תשומת ליבם של ילדים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים