שתף קטע נבחר

עיצוב בבית, ובדיגיטל: השנה של ד"ר גב

לאחר השקת מזרן הטריו המתקדם בתחום ומערכות הישיבה המציעות נוחות לצד עיצוב, מתכוונת ד"ר גב להתרחב בשנים הקרובות בזכות סניפים חדשים - ומכוונת גם לכיבוש עולם הרשתות החברתיות

בשיתוף Superbrands

 

חברת ד"ר גב הוקמה בשנת 1984 כחברה למושבים אורטופדיים. המוצר הראשון שפותח בחברה, ד"ר גב, היה מושב אורטופדי רב תכליתי אשר סיפק פתרונות לישיבה נכונה ותמיכה אורטופדית לבית ולמשרד. המוצר הפך במהרה ללהיט בקרב צרכנים שסבלו מבעיות גב ונהגים שבילו זמן ארוך ברכב, והפך לשם גנרי בישראל בכל הקשור למוצרים אורטופדיים.

 

מותגי-על נוספים בערוץ Superbrands:

הכי טוב בבית: השנה של בזק

הבית שהפך למלון בוטיק: השנה של ביתילי

 

בעקבות הצלחת המושב האורטופדי פיתחה החברה את סדרת "קו הגב", הכוללת כסאות אורטופדיים וכורסאות מנהלים שתוכננו ועוצבו על-פי המבנה האנטומי של עמוד השדרה והאגן וכוללים שרוול לחץ מתנפח (Pump), המאפשר התאמה אישית מלאה של משענת הגב למבנה הגב התחתון.

 

במקביל להרחבת קו המוצרים פתחה החברה שלושה סניפים, בהם נמכרו מוצרי המותג לצד מוצרים משלימים כגון כורסאות טלוויזיה ועיסוי.

 

בשנת 2000 התקבלה בד"ר גב החלטה אסטרטגית - להרחיב את קטגוריית המוצרים תחת המותג לקטגוריות נוספות, ולפתוח רשת של חנויות בפריסה ארצית לבריאות, נוחות ואיכות חיים.

 

כיום פועלת הרשת באמצעות 21 חנויות מותג הפרוסות לאורכה ולרוחבה של המדינה, בהן נמכרים מוצרים ב-12 קטגוריות מוצר. בכל קטגוריה מחזיקה החברה מוצרים של מותגים מובילים בעולם בתחומם, שאותם היא מייצגת באופן בלעדי בשוק הישראלי. ד"ר גב משווקת מזרונים, מיטות וספות נוער, כריות שינה, כורסאות טלוויזיה, כורסאות עיסוי, מערכות ישיבה, כסאות משרדיים, מושבים אורטופדיים ומכשירי עיסוי במגוון רחב לגב ולרגליים.

 

בשנת 2010 הקימה החברה מפעל מזרנים באזור התעשייה לב הארץ.

 

הסביבה התחרותית

החברה פועלת במספר שווקים, ומתמודדת עם מגוון של מתחרים. בקטגוריית הנוחות והבריאות, הקטגוריה המרכזית בה פועלת החברה, פועלות בישראל עוד מספר רשתות מתחרות.

 

האתגר השיווקי

האתגר המרכזי של ד"ר גב הוא לשמור על מעמדה כחברה המובילה בישראל לאספקת פתרונות של בריאות, נוחות ואיכות חיים, ולהגיע למצב שבו יש לפחות מוצר אחד של ד"ר גב בכל בית במדינת ישראל.

 

הפתרונות היצירתיים

על מנת לעמוד באתגר פועלת ד"ר גב להביא לשוק הישראלי את המוצרים החדשניים והמתקדמים ביותר בכל אחת מקטגוריות הפעילות שלה:

 

תחום השינה. חברת ד"ר גב מייצרת את סדרות המזרנים בק קומפורט ודגמים נוספים של מזרוני פוליוריתאן. כל מזרני ד"ר גב מיוצרים במפעל המזרנים החדש של החברה בקווי ייצור הכוללים מכשור וטכנולוגיות מתקדמות בתחום המזרנים.

 

החברה מחזיקה ליין של 20 דגמים – מקווי בייסיק ועד סדרות פרימיום - ברמות מחיר שונות.

 

סדרות המזרנים האורטופדיים של ד"ר גב הינן פרי מחקר ופיתוח של מומחי החברה תוך שימת דגש מיוחד על איכות המזרן, מבנהו ותמיכתו האנטומית. בפיתוח הסדרות השתמשו בד"ר גב בטכנולוגיות העדכניות בתחום המזרונים, ובייצור המזרנים נעשה שימוש בחומרי גלם, המיובאים ממיטב היצרנים באירופה וכוללים בדי סריג טבעיים הכוללים קשמיר, במבוק, אלוורה ובדי ויסקוזה, מערכות קפיצים בעלי תמיכה ייחודית ושכבות נוחות, המורכבות משכבות לטקס קפיצי HD לתמיכה נקודתית או Memory Foam ויסקו אלסטי, חומר בעל תכונות זיכרון, המבטיח שהמזרן הוא זה שיתאים עצמו לגוף האדם ולא ההיפך, ויעניק תמיכה אופטימלית לשינה מושלמת.

 

השנה השיקה החברה מזרן דגל חדש בשם Trio. מדובר במזרן תלת-שכבתי הראשון בישראל, הכולל 3,000 קפיצים בשלוש שכבות ומעניק את התמיכה הנדרשת לגוף.

 

השקת המוצר לוותה בקמפיין פרסומי בדיגיטל, בעיתונות הכתובה וברדיו, והוא זכה להצלחה שעלתה על ההערכות טרם ההשקה.

 

כורסאות טלוויזיה מתכווננות - בשנים האחרונות הבינו צרכנים רבים בישראל כי סלון מעוצב לא מספיק - והחלו לשלב בו גם כורסא אחת לפחות המספקת נוחות.

 

ד"ר גב הינה נציגה בלעדית בישראל של שתי חברות אמריקאיות בינלאומיות מובילות בתחום - La-Z-Boy ו-BEST HOME Furnishing, ומציעה 25 דגמים של כורסאות טלוויזיה ברמות מחיר שונות, בגדלים שונים, בריפודי עור או בד ובעיצובים שונים.

 

תחום מערכות הישיבה המתכווננות - לצד כורסאות הטלוויזיה, המהוות למעשה השלמה למערכות הישיבה הרגילות, פיתחה ד"ר גב סדרה של מערכות ישיבה בעלות דגש מיוחד על נושא הנוחות. כל אחת ממערכות הישיבה בסדרה כוללת ספות וכורסאות המאפשרות מעבר למצב שכיבה, לצד מושבים סטטיים. הסדרות מספקות פתרונות במנעד רחב של רמות מחיר.

 

פעילות בתחום המוסדי

במקביל למכירות בחנויות הקמעונאיות, מוצרי החברה משווקים במערך מכירות סיטונאי בכל הארץ וניתנים לרכישה בחנויות ריהוט, חנויות לציוד אורטופדי ורשתות שיווק מתמחות. בנוסף עוסקת ד"ר גב גם בשיווק ומכירה של כסאות, כסאות מנהלים וכסאות משרדיים למאות חברות ומוסדות בישראל.

 

ובעתיד...

בשנתיים הקרובות מתעתדת ד"ר גב להקים חנויות נוספות ולהרחיב את קו המוצרים של החברה בתחומים משיקים. במקביל הוחלט בחברה להעביר חלק גדול מתקציבי השיווק לתחום הדיגיטל ולהשקיע בערוץ זה מאמצים שיווקיים, הן בשיווק והן במכירות ישירות.

 

דברים שלא ידעת על ד"ר גב

מאז השקתו, נרכש המושב האורטופדי ד"ר גב על ידי יותר מחצי מיליון צרכנים.

ד"ר גב מפעילה 21 סניפים ומתכננת לפתוח סניפים נוספים בשנתיים הקרובות.

כל מזרני החברה מיוצרים במפעל שבבעלותה, הממוקם באזור התעשייה לב הארץ.

ד"ר גב היא החברה הראשונה שהשיקה בישראל כסאות עם שרוול אוויר לתמיכה בגב התחתון.

ד"ר גב מעסיקה 160 עובדים.

 

אבני דרך בחייו של ד"ר גב

1984 - הקמת חברת ד"ר גב.

1985 - השקת המושב אורטופדי של ד"ר גב.

1989 - החברה הופכת לרשת קמעונאית קטנה, המונה שלוש חנויות.

1990 - החברה נכנסת לתחום המזרנים.

2000 - הרחבת קו המוצרים של המותג; הקמת רשת חנויות בפריסה ארצית.

2010 - הקמת מפעל מזרנים חדיש באזור התעשייה לב הארץ.

2015 - החברה מקימה אתר סחר מאובטח.

2016 - השקת מזרן הדגל של החברה - Trio.

 

מותגי-על נוספים בערוץ Superbrands

 

בשיתוף Superbrands


פורסם לראשונה 14/11/2016 10:22

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
יוסי אלבוחר, מנכ"ל
מוטי יחזקאל, סמנכ"ל קמעונאות
מומלצים