שתף קטע נבחר

יונדאי איוניק בישראל - החל מ-136 אלף שקל

יונדאי מתחילה בשיווק האיוניק עם יחידת הנעה היברידית, אבזור בטיחות מתקדם ותג מחיר של 136 אלף שקל. היבואנית כלמוביל צופה למכור בין 8,000 ל-10,000 יחידות ב-2017

כלמוביל יבואנית יונדאי משיקה את האיוניק עם תג מחיר של החל מ-136 אלף שקל. לדברי היבואנית צפי המכירות ינוע בין 8,000 ל-10,000 יחידות בשנה הבאה.

 

 

האיוניק היא המכונית הראשונה של היצרנית שפותחה, יחד עם קיה נירו, כפלטפורמה ייחודית להנעה משולבת או חשמלית, ותשווק אצלנו בגרסה היברידית. בעתיד יוצעו כאן גם הגרסה החשמלית (סוף רבעון ראשון) והיברידית-נטענת. לאיוניק בסיס גלגלים של 270 ס"מ (נתון זהה למכוניות משפחתיות) ותא המטען מכיל 550 ליטר.

 

יחידת ההנעה משלבת בין מנוע בנפח 1.6 ליטר בהזרקת בנזין ישירה ומנוע חשמלי המפיקים יחדיו 141 כ"ס, ומשודכים לתיבה כפולת-מצמד עם 6 הילוכים. אלה מאפשרים תאוצה ל-100 קמ"ש ב-11.1 שניות צריכת דלק רשמית של 25.6 ק"מ לליטר בממוצע ו-92 גרם CO2 לק"מ. הגרסה הישראלית מצויידת בחישוקי "17 הפוגעים בביצועים לעומת הגרסה האירופאית שנמכרת עם חישוקי "15 (תאוצה ל-100 קמ"ש ב-10.8 שניות צריכת דלק רשמית של 29.4 ק"מ לליטר בממוצע ו-79 גרם CO2 לק"מ). היא תוצע עם חמש שנות אחריות מלאות (או 100 אלף ק"מ) ו-7 שנים (או 150 אלף ק"מ) למערכת החשמלית.


האיוניק תשווק בשתי רמות אבזור; פרימיום (ב-136 אלף שקל) כוללת את הדור הבא של מערכת "קונקטד קאר" עם מסך בגודל "8 בהתקנה מקומית ומצלמת נסיעה לאחור, משטח הטענה אלחוטי לסמארטפון ומפתח חכם. גרסת "סופרים" (ב-140 אלף שקל) מוסיפה מושב נהג מתכוון חשמלי וחיישני חניה אחוריים. בשונה מדגמים אחרים של היצרנית בשוק המקומי, האיוניק תצויד במפרט הבטיחות המתקדם בשתי גרסאות האבזור שכולל 7 כריות אוויר, בלימה אוטונומית במצבי חירום, שמירה על נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית ותאורה דינמית. הגרסה הבכירה מציעה גם התראה על שטחים מתים כולל תנועה חוצה מאחור.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים