שתף קטע נבחר

"החופשה נהרסה כי הסוכן לא יידע שהמלון פועל בצביון דתי"

חן ומשפחתו הגיעו למלון בסופ"ש וגילו להפתעתם שהוא הוזמן לאורחים מהציבור החרדי. "האולמות הפכו לבתי-כנסת, ארוחת הבוקר הוגשה רק ב-11:00, צעקו על הילד שלי 'שאבעס' והנשים נבוכו להסתובב בביקיני". נציג אשת טורס הציע החזר של 20%: "אין אשמים". אחרי פניית ynet מסרו באשת טורס: "יפוצה באירוח חוזר בסופ"ש במלון על חשבוננו"

"אין לי שום דבר נגד הציבור הדתי או הדת, אבל כשביקרנו במלון יערים בחול המועד פסח היתה לנו חוויה לא נעימה", כך סיפר ל-ynet חן, שהתארח במלון עם משפחתו וזוג חברים. לטענתו, המלון לבש באותה העת צביון דתי ולו היה יודע על כך מראש, היה מכבד את האורחים הדתיים ומגיע לנופש במועד אחר, או בוחר לנפוש במלון אחר. את הנופש הוא הזמין דרך חברת אשת טורס, שלטענתו לא הודיעה לו על השינוי באווירת המלון.

 

סבלתם בחופשה? כיתבו לנו >> 

 

הארוחה ב-11:00, כי התפילות מסתיימות ב-10:30

"הגענו למלון ב-14 באפריל ללילה אחד, בשישי-שבת, בחול המועד פסח", הוא מספר. "בהזמנה שנעשתה דרך הטלפון, יום קודם, לא נאמר לנו דבר על צביון המלון בחול המועד, שכן בהגיענו למלון, הופתענו לגלות שחדריו של המלון נרכשו מראש לציבור החרדי. וכל פעילותו בעת הזאת היתה דתית, כולל שיעורי תורה, תפילות והרצאות בנושאי תורה.

 

"כבר עם כניסתנו למלון, חשנו אי נוחות וזאת בלשון המעטה. נשותינו מיעטו לצאת מהחדר לאורך כל השהות, גם ההגעה למתחם הספא בביקיני היתה מביכה מאוד. בערב שבת, כאשר בני שיחק עם הטלפון, ניגשו אליו מספר ילדים בגילו וצעקו לו: 'שאבעס, שאבעס'. הוא הגיע אליי בוכה ושאל אותי מה הוא עשה לא בסדר שככה צעקו יעליו.

 

"כשקמנו בבוקר שבת לארוחת הבוקר, הופתענו לגלות שכלל אין ארוחת בוקר, אלא 'בוהוריים', משמע, ארוחת צהריים ב-11:00, כי החבר'ה מסיימים את התפילות ב-10:30. 'אם אתם רעבים, אתם יכולים בינתיים לגשת לבית הכנסת ולהתכבד בקפה ועוגה', נאמר לנו על-ידי פקידת הקבלה. אנחנו רצינו ארוחת בוקר נורמלית, רצינו ליהנות ממבחר שכל מלון ממוצע מציע בשעות הבוקר.

 

"מתוסכלים ורעבים פנינו לסמנכ"ל המלון מושיקו, שנחלץ לעזרתנו ורק ב-12:00 נמצא מקום להושיב אותנו עם קוטג' ביצים קשות וסלט- בלובי המלון - ליד השירותים".

 

האזינו לשיחה עם נציג אשת טורס:

 

נציג אשת טורס: "גם אם נחפור עד למטה, לא נמצא אשמים"

חן ביקש החזר כספי מאשת טורס על החופשה הלא נעימה שחווה. בשיחה שניהל עם נציג של אשת טורס, אמר לו הנציג שאין פה אשמים. "אנחנו לא יכולים תמיד לדעת את סוג האוכלוסייה בכל מלון. אנחנו רוצים לתת לכם 20% זיכוי להזמנה שהיתה לכם ועוד 10% להזמנה עתידית שתעשו בארץ" אמר לחן.

 

חן סירב: "לא, כי לא מיצינו את החופשה שלנו, סבלנו. בזבזתי את הזמן שלי בסוף השבוע. רצינו חופשה ליהנות בה ופשוט סבלנו. אני לא צריך לדעת מראש מי האוכלוסייה במלון. בהחלט לא. אתה צריך לומר לי: 'המלון מתנהל במתכונת כשרה למהדרין, הארוחות לא לפי השעות המקובלות, קח בחשבון שבמקום אולמות פעילות יהיו לכם בתי כנסת', תגיד לי שהדברים האלה מתקיימים במלון. אל תגיד לי שיש דתיים, אני אעשה את החשבון שלי. אין לי כלום נגד הדת, להיפך".

 

הנציג הפטיר: "לא שלחנו כדי שתסבול. נותנים לך חמישית".

 

חן: "אז בסדר, היתה פדיחה. לא רוצה חמישית, אני רוצה את הכסף בחזרה. לא ביקשתי שום דבר מיוחד לא רוצה פיצוי, לא מנסה להוציא מכם כלום. רק את הכסף בחזרה. וזה לא איזה דיל מטורף. שילמתי 1,400 שקל. על מה? ..הייתי הולך למקום אחר."

 

הנציג התרצה קלות ואמר שיברר לגבי הרחבת ההחזר, אבל הדגיש: "אני כבר אומר לא אוכל לשלוח אותך לעוד חופשה". חן השיב: "אני לא רוצה עוד חופשה רק תחזיר לי את הכסף בחזרה". הנציג: "אתה מבין שזה לא אפשרי, כי ניצלתם את המלון, אמנם לא כמו שרציתם".

 

חן לא ויתר: "הייתי כלוא שם בערב חג. יש לנו כלבה. נסענו במיוחד לנתניה לשים אותה. אנחנו רוצים בריכה, סבלנו שם. למה אני אשם".

 

בהמשך אומר לו הנציג שאין אשמים. "אי אפשר להצביע על אשם, לא אתה ולא הסוכן. גם אם נחפור עד למטה לא נמצא אשמים", אמר בחוסר טקט, למרות שחן לא חיפש אשמים הוא רק רצה את הפיצוי הראוי לטעמו על החופשה שלא צלחה.

 

"הצוות עשה כמיטב יכולתו והבין לליבנו"

במכתב ששלח לחברה, כתב חן שהוא מסכים גם לחופשה חלופית: "אם באמת חשובה לכם שביעות רצון הלקוח אנו נשמח אם תמצאו לנכון להעניק לנו כפיצוי שהות חוזרת לחוויה מתקנת".

 

חן מדגיש שהתלונה שלו אינה נגד מלון יערים. "טענותינו מופנות לאשת טורס. שלא יידעו אותנו על צביון המלון בתקופה הזו. הצוות במלון יערים באמת עשה כמיטב יכולתו והבין לליבנו. אין לנו טענות כלפי המלון ובכל זאת, חשנו כזרים במלון".

 

אשת טורס: יפוצה באירוח חוזר על חשבוננו 

ממלון יערים נמסר בתגובה: "הלקוחות ביצעו את ההזמנה למלון דרך סוכן ולא ישירות מול מחלקת ההזמנות של המלון ומכאן האחריות על עדכון הלקוחות בנוגע לשינוי בסדר הארוחות וצביון המלון במועד זה היתה מוטלת על הסוכן. יחד עם זאת צוות המלון עשה כל שביכולתו כדי לתת מענה ולמצוא פתרון לשביעות רצונם של האורחים".

 

מאשת טורס נמסר: "אנחנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה ללקוח. החלטנו לפנים משורת הדין ובתיאום עם הלקוח לפצות אותו באירוח חוזר בסוף שבוע ללילה במלון על חשבוננו".  

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים