שתף קטע נבחר
הכי באזזזז
    זירת הקניות
    הוט גבתה מסטודנטית 120 שקל יותר כל חודש - וסירבה להחזיר
    סטודנטית סיכמה עם נציגת הוט על מינוי סטודנטים ב-239 שקל לאינטרנט וטלוויזיה, אך היא גילתה שמחייבים אותה על חבילת טריפל ב-359 שקל. "פניתי למעלה משש פעמים, אף אחד לא מטפל או חוזר אליי". הוט: "כמחווה שירותית, החליטה החברה לעדכן את המבצע ללקוחה ולזכות אותה לשביעות רצונה למרות שלא נמצאו סימוכין לדבריה"

    לקוחת הוט מנסה להשיג את החברה כבר חודש ימים, במטרה להבין מדוע גובים ממנה ביתר על חבילה של ערוצים ואינטרנט שהזמינה מהחברה. "לפני כחצי שנה עברתי לדירה חדשה עם תשתיות חדשות, גרתי אצל ההורים של בעלי והם היו לקוחות של יס", אמרה הלקוחה. "כשעברתי דירה, ביררתי לגבי הצטרפות להוט כי בעבר הייתי לקוחה שלהם. ביקשתי לקבל מהחברה הצעת מחיר לשימוש בטלוויזיה ובאינטרנט. לאחר שסירבתי להצעה של שני נציגים, התקשרה אליי נציגה נוספת, הפעם ממספר נייד, שהציגה עצמה מצוות אחר של הוט וסגרה לי מינוי מוזל לסטודנטים. היא ביקשה שאשלח לה כרטיס סטודנט בוואטסאפ. העסקה כללה ארבע חבילות תוכן כולל אינטרנט, בלי טלפון".

      

    הלקוחה מסבירה כי הנציגה הייתה מאוד נחמדה ושירותית ותיאמה בזריזות התקנה של טכנאי - אך לאחר מכן ראתה חיובים אחרים ממה שסוכם עמה. "בהתחלה ההפרש היה קטן, חשבתי שבן זוגי הזמין משהו ב-VOD, ואז פתאום המחיר קפץ עוד יותר. פניתי אל הנציגה אבל היא לא עונה לי בנייד שלה". כשהנציגה כן ענתה לה, הלקוחה שלחה לה שוב את תעודת הסטודנט. הנציגה התעקשה שהלקוחה הסכימה למבצע היקר, אבל אמרה שתעביר אותה למבצע הסטודנטים. לאחר מכן היא נעלמה.

    הוט: "לא נמצאו סימוכין לדבריה"
    הוט: "לא נמצאו סימוכין לדבריה"
      

    "אף אחד לא חוזר"

    הלקוחה מספרת כי פנתה להוט שש פעמים - טלפונית ובאמצעות אימיילים, בכל פנייה נמסרה לה תשובה זהה: "העברנו את זה הלאה, יחזרו אלייך ומטפלים בזה, תקבלי החזר על הבטחת מוכר". אך לדבריה חודש חלף - ודבר לא השתנה: "אף אחד לא מתקשר, אף אחד לא חוזר אליי. כלום. לא צעקתי, לא קיללתי, דיברתי יפה, שום דבר לא עוזר. נציגה מבטיחה שתחזור ב-15:00 ולא חוזרת. אין עם מי לדבר. בינתיים החיובים שלנו ממשיכים לרדת על מנוי שלא סגרנו כלל. סגרתי מנוי סטודנטים ב-239 שקל, הם מחייבים אותי על מנוי טריפל ב-359 שקל. בנוסף, גיליתי שיש לי מספר טלפון ביתי שמעולם לא הזמנתי! כל שיחה עמם מאלצת אותי לצאת מהעבודה ל-40 דקות של המתנה".

      

    קיבלת חוזה?

    "לא. הנציגה, מסתבר, תיעדה משהו 'אחר' במחשב שהציעה לי מוקדם. חשוב להזהיר את עם ישראל לקבל חוזה מסודר ולחתום עליו, שכן הנציגה סגרה איתי את העסקה טלפונית, ולא חתמתי על שום מסמך שמאשש את טענותיי ולא קיבלתי חוזה בעת ההתקנה".

     

    בהוט טענו שהלקוחה הסכימה לעסקה ואף שלחו ל-ynet הוכחה מוקלטת לכך. בשיחה נשמעת הנציגה כשהיא אכן מציעה ללקוחה את ההצעה היקרה יותר. הלקוחה אומרת לה שוב ושוב שהיא נמצאת במהלכו של שיפוץ, לכן היא לא רוצה לסגור התקנה ולא רוצה לתת פרטי כרטיס אשראי. הנציגה משכנעת אותה למסור פרטי כרטיס אשראי כדי 'לשמר את ההזמנה'. הלקוחה מבקשת מהנציגה לשלוח לה מידע על מסלול נוסף, זול יותר, והנציגה מסכימה. בסופו של דבר הלקוחה מסכימה למסור פרטי כרטיס אשראי, אך לאורך כל השיחה היא מוודאת שזה לא סופי ושאין עדיין התקנה ואכן בסוף השיחה גם לא נקבע מועד להתקנה.

     

    לטענת הלקוחה: "נעשו שש-שבע שיחות שלי עם הנציגה הזאת. לאחר מכן היא זו שפנתה אליי וטענה שיש מבצע סטודנטים. הוא התאים לי יותר מהמבצע עליו דיברה בשיחה. הסכמתי להצטרף למבצע זה, אך גבו ממני במסגרת התוכנית הקודמת. איפה השיחות האחרות שערכתי עם הנציגה? איפה שיחת ההתקנה? הם מצאו רק שיחה אחת, אבל היו שיחות נוספות".

      

    מהוט נמסר בתגובה: "כמחווה שירותית, החליטה החברה לעדכן את המבצע ללקוחה ולזכות אותה לשביעות רצונה למרות שלא נמצאו סימוכין לדבריה".

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    כל התגובות לכתבה "הוט גבתה מסטודנטית 120 שקל יותר כל חודש - וסירבה להחזיר"
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    המקצוענים
    מומלצים