שתף קטע נבחר

אוהדי נתניה התלוננו, ההנהלה סייעה

אוהדי הקבוצה נתקלו בקשיים ברכישת הכרטיסים למשחק החוץ מול באר שבע במחזור הפתיחה של הליגה, בעיקר מכיוון שחלקם עוד לא אספו את המינוי ולכן לא ידעו מה המספר שבאמצעותו הם יכולים לקנות כרטיס דרך אתר האינטרנט. המועדון: "האוהדים קיבלו עזרה אחד-אחד עד אמצע הלילה"

 

אוהדי מכבי נתניה באו בתלונות להנהלת המועדון בעקבות בעיות ברכישת כרטיסים למשחק הפתיחה של הליגה בשבת מול הפועל באר שבע בטוטו-טרנר. במועדון החליטו לאפשר זכות ראשונים למנויים ברכישת כרטיסים למשחק בב"ש, אבל אתמול בערב (שלישי), כשהחלה המכירה, נתקלו אוהדים בבעיה מאחר שחלקם עדיין לא משכו את המינוי שלהם והם אינם יודעים את המספר שלהם שבאמצעותו ניתן לרכוש את הכרטיס באתר האינטרנט.

 

במהלך הלילה סייעו הנהלת מכבי נתניה ואתר "לאן" לאוהדי הקבוצה לפתור את הבעיה ולרכוש כרטיסים למשחק. לגבי האוהדים שהתלוננו כי טרם אספו את המינויים נאמר במועדון: "האוהדים קיבלו עזרה אחד-אחד עד אמצע הלילה. יש כאלה שלא אספו כבר שלושה שבועות את המינוי שלהם וגם להם ניתן פיתרון".

 

אוהדי מכבי נתניה (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
אוהדי מכבי נתניה(צילום: עוז מועלם)

 

בעיה נוספת שהתעוררה אתמול נגעה לאוהדים שרכשו למשל שני מינויים על אותו שם אך קיבלו מספר מינוי אחד, כך שהם לא היו יכולים לרכוש יותר מכרטיס אחד למשחק הפתיחה. גם על מחיר הכרטיס (85 שקלים) התלוננו האוהדים.

 

מכבי נתניה הגיבה אמש: "אוהדים יקרים, אנו מתנצלים על התקלות במערכת 'לאן'. מספר הסברים: שם המשתמש שקיבלתם בהודעה הוא אותו שם משתמש לכולם. בסיסמה יש להכניס את מספר המינוי ללא אותיות. אוהד שיש לו כמה מינויים יצטרך להתנתק ולהתחבר כמספר המנויים".

פורסם לראשונה 15/08/2017 22:17

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
אוהדי מכבי נתניה
צילום: עוז מועלם
מומלצים