שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    לקסוס LC בישראל - החל מ-725 אלף שקל
    מכונית הקופה המרהיבה של לקסוס עושה עליה ותשווק כאן בשתי גרסאות - היברידית עם מנועי V6 וחשמל ידידותית לסביבה, או V8 חזקה ומהירה יותר
    לקסוס משיקה בישראל את ה-LC, מכונית הקופה החדשה של יצרנית היוקרה היפנו-אמריקאית. תג המחיר מתחיל ב-725 אלף שקל לגרסה ההיברידית ועד 795 אלף שקלים לגרסת הבנזין.

     

    לקסוס LC

    סגורסגור

    שליחה לחבר

     הקלידו את הקוד המוצג
    תמונה חדשה

    שלח
    הסרטון נשלח לחברך

    סגורסגור

    הטמעת הסרטון באתר שלך

     קוד להטמעה:

     

    ה-LC היא המכונית הראשונה של היצרנית שמתבססת על פלטפורמת GA-L החדשה, אותה חולקת גם ספינת הדגל העדכנית LS. בהשוואה ל-RC היא ארוכה בס"מ (477 ס"מ) רחבה ב-8 ס"מ (192 ס"מ) ונמוכה ב-4.5 ס"מ (135 ס"מ). בסיס הגלגלים ארוך ב-14 ס"מ (287 ס"מ), ואמור כך להציע מרחב מחייה ראוי לארבעה נוסעים, אך נפח תא המטען צנוע ומציע בהתאם לגרסה בין 172 ליטר ל-197 ליטר.

     

     

    רשימת האבזור כוללת מושבי עור מתכוונים חשמלית עם זיכרונות, חימום וקירור, מסך תצוגה בגודל "10.3 (עם ממשק בעברית), לוח מחוונים דיגיטאלי בגודל "8, בקרת אקלים עם אפשרות לטיהור אוויר, חלון שמש, מנופי העברת הילוכים מסגסוגת קלה, מפתח חכם, חישוקים "20 קלים ומיתלים אדפטיביים המשנים את קשיחות בולמי הזעזועים.

     

    אבזור הבטיחות כולל שמונה כריות אוויר, בלימה אוטונומית במצבי חירום, שמירה על נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, התראה על שטחים מתים כולל תנועה חוצה מאחור, מכסה מנוע אקטיבי להקטנת עוצמת הפגיעה בהולכי רגל ומתיחת רצועות הבטיחות לפני תאונה.

     

     

    ה-LC תוצע עם שתי יחידות הנעה, היברידית ב-LC500h המשלבת בין מנוע V6 בנזין בנפח 3.5 ליטר (המפיק 299 כ"ס) למנוע חשמלי (המפיק 179 כ"ס). התפוקה משולבת עומדת על 359 כ"ס שעוברים לגלגלים האחוריים דרך תיבה הילוכים חדשה המשלבת בין תיבת ארבעה הילוכים אוטומטית לתיבה רציפה שפותחה על-ידי היצרנית עם 10 יחסי העברה קבועים מראש. אלו מאפשרים זינוק ל-100 קמ"ש תוך 5 שניות בדרך ל-250 קמ"ש מרביים.

     

     

    ה-LC500 מצוידת במנוע V8 בנזין אטמוספרי בנפח 5.0 ליטר המוכר מה-RC F ומפיק 477 כ"ס. המנוע משודך לתיבת 10 הילוכים אוטומטית רגילה (פלנטארית) חדשה והנעה אחורית המאפשרים זינוק ל-100 קמ"ש תוך 4.7 שניות בדרך ל-270 קמ"ש מרביים. גרסה זו מצוידת בחבילת ביצועים על שם מסלול המרוצים המפורסם בפוג'י וכוללת גג מקרבון, חישוקי "21 קלים, ספוילר אחורי נשלף, דיפרנציאל מוגבל החלקה, היגוי אחורי אקטיבי ויחס משתנה לגלגלים הקדמיים.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    כל התגובות לכתבה "לקסוס LC בישראל - החל מ-725 אלף שקל"
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים