שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    רק 10 דקות: האימון שיעבוד על כל שריר בגוף
    גם אם אתם חושבים שבמהלך היום אין לכם זמן להקדיש לכושר, 10 דקות זה מה שצריך כדי ללמוד את האימון הבסיסי שיכניס אתכם לכושר ולמשטר אימונים. התחילו להתאמן

    אתם מוכנים להקדיש לגוף שלכם 10 דקות ביום במשך השבועיים הבאים? אתם מוכנים לעלות את המסה הרזה שלכם, להתחזק ולעצב את כל הגוף שלכם? האימון הבא הוא אימון בסיסי, והוא מורכב מתרגילים בסיסיים שאין להמעיט בערכם כמו סקווט בסיסי ושכיבות סמיכה. יש לכם 45 שניות לבצע כמה שיותר חזרות.

     

    בואו נתחיל באימון:

     

    צילום: אורי דוידוביץ'

    סגורסגור

    שליחה לחבר

     הקלידו את הקוד המוצג
    תמונה חדשה

    שלח
    הסרטון נשלח לחברך

    סגורסגור

    הטמעת הסרטון באתר שלך

     קוד להטמעה:

     

    האימונים הקודמים של עדי:

    לחטב את הבטן ב-10 דקות ביום

    10 דקות ודי: אימון יומי לבית לשריפת שומנים

     

    ויש גם שיעורי בית

    מירי חדד - מהמרכז למניעת השמנה ותזונת ספורט - מסבירה: "מהיום אתם מחליפים את ארוחת הצהריים או ארוחת הערב בסלט גדול עמוס ירקות בשלל צבעים. הוסיפו לסלט חלבון רזה - ביצה, טונה במים או חזה עוף - ושומנים בריאים כגון אבוקדו, אגוזים ושמן זית".


    עדי כהנן היא מאמנת אישית לכושר ולתזונה ובעלת חברת TARGET BODY לאימונים אישיים וקבוצות. לשאלות – לחצו כאן


     

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    כל התגובות לכתבה "רק 10 דקות: האימון שיעבוד על כל שריר בגוף"
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    שלום דוקטור
    מחשבוני בריאות
    פורומים רפואיים
    מומלצים