שתף קטע נבחר

פסטיבל מוזיקה בכפר הנוער בית השנטי במדבר

"אתם מוזמנים ליהנות, להיפגש ולהכיר את פלאי טבע המדבר, אולם גם לזכות בהזדמנות לתרום לנוער שלנו ובכך להבטיח את הישרדותו ושגשוגו של הכפר". עמותת בית השאנטי מזמינה לפסטיבל מדברי מיוחד

ב-33 השנים האחרונות, עמותת בית השנטי פועלת למען נוער בסיכון ובסכנת חיים בגילאים 21-14. העמותה מפעילה שני בתים: בית השנטי בתל-אביב וכפר הנוער בית השנטי במדבר, שנחנך ב-2009.

 

מאז הקמת העמותה, 48,000 נערים ונערות עברו דרך דלתותיה הפתוחות. היום, 88% מהם נחלו ניצחון – זכו להשכלה, השיגו עבודות ותרמו בחזרה לחברה.

 

80% מהכנסות עמותת בית השנטי מגיעות מתרומות פרטיות (בעוד ש-20% מגיעים ממימון ממשלתי),וכדי לייצר הכנסה נוספת, במקום להסתמך תרומות בלבד החליטה העמותה להקים את פסטיבל "רוקדים לחיים" בכפר הנוער בית השנטי במדבר. שאיפת המארגנים היא שהפסטיבל יהפוך למסורת שנתית ויהווה מקור הכנסה קבוע עבור בית השנטי, כמו גם כלי להגברת המודעות בציבור בכל הנוגע לפעילויות ומטרות העמותה.

 

הכפר יפתח את שעריו לציבור במרחב הפתוח של המדבר ()
הכפר יפתח את שעריו לציבור במרחב הפתוח של המדבר

 

הכפר יפתח את שעריו לציבור במרחב הפתוח של המדבר באירוע של מוזיקה, ריקוד, אמנויות וסדנאות נפש ורוח: ריקוד טראנס שבטי, ריקוד אפריקאי, סדנא שיעביר ניסים אמון - מאסטר זן, סדנאות יוגה, פעילות חץ וקשת ועוד.

 

בפסטיבל יופיעו בהתנדבות DJ's והרכבים בין-לאומיים מובילים לצד אמנים ישראליים וביניהם: DJ Jenia Tarsol, DJ Omri Guetta ,Maximilian - Darwish,DJ YokoO, NU ואחרים.

 

"היום אנו מגשימים חלום נוסף ופותחים את שערי הכפר לפסטיבל שכולו נתינה שכמותו עוד לא נראו", מזמינה מריומה, מייסדת ומנכ"ל עמותת בית השנטי את כולם לפסטיבל. "אתם מוזמנים ליהנות, להיפגש ולהכיר את פלאי טבע המדבר, אולם גם לזכות בהזדמנות לתרום לנוער שלנו ובכך להבטיח את הישרדותו ושגשוגו של הכפר".

 

  • הפסטיבל ייפתח ביום שישי 28.7, בשעה 16:00, ויסתיים בשבת 29.7 לאחר הזריחה. באירוע צפויים להשתתף כ-1,500 איש.
  • לפרטים והרשמה לחצו כאן  .

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
רוח טובה
יד שרה
כיתבו לנו
מומלצים