שתף קטע נבחר

שני מיליון שקלים למען ילדים בעלי מוגבלויות

בערב הגאלה של ארגון שלוה, המשרת אלפי ילדים עם מוגבלויות מגיל לידה ועד לבגרות, גויסו למעלה משני מיליון שקלים

למעלה משני מיליון ש"ח גוייסו השבוע (יום א') בערב הגאלה השנתי של ארגון שלוה (שחרור למשפחה והילד המוגבל) שהונחה על ידי פאולה ולאון רוזנברג בהילטון תל אביב. בין 850 ידידי הארגון שהגיעו לתמוך היו חברי אגודת הידידים של שלוה, בינהם: ירון קסטנבאום, אודי סביון, וחיים טייב שאף היה אורח הכבוד של הערב יחד עם אשתו איריס.

 

אורח מיוחד היה המדליסט האולימפי אורי ששון שחנך לפני שבוע את בית הספר לג׳ודו לילדים עם מוגבלויות במרכז הלאומי של שלוה בירושלים לאחר שמכר את חליפת הג׳ודו איתה זכה באליפות ב-100 אלף דולר לטובת הקמת בית הספר לג׳ודו.

 

    ()

 

 

באו גם לתת כבוד החייל יהודה יצחק הישראלי יחד עם הוריו וחברו הטוב שי גרוס. יהודה יצחק נפצע אנושות בצוק איתן ומטופל בבריכה השיקומית במרכז שלוה.

 

רגע מרגש בערב היה כששלומי שבת שר יחד עם דינה סמטה, הסולנית העיוורת של להקת ילדי שלוה, להקה מיוחדת של ילדים עם מוגבלויות, את אחד מלהיטיו. דינה הדליקה את המשואה בהר הרצל ביום העצמאות האחרון.

 

    ()

 

ארגון שלוה משרת אלפי ילדים עם מוגבלויות מגיל לידה ועד לבגרות בתכניות הפועלות סביב לשעון ותומכת בבני משפחותיהם. לפני שנה חנך הארגון את המרכז הלאומי בירושלים שהוא המרכז הגדול והמתקדם בעולם לטיפול באנשים עם מוגבלויות ושילובם בחברה.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
רוח טובה
יד שרה
כיתבו לנו
מומלצים