שתף קטע נבחר

חנות חברתית אונליין - קנייה עם משמעות

מתחם קניות אינטרנטי חדש מציע למכירה מוצרים של עמותות ועסקים חברתיים. כל ההכנסות מהמכירות מוקדשות לעמותות ולמתמודדים ישירות. עמותות וארגונים מוזמנים להצטרף ללא עלות למיזם

לעמותות בישראל יש צורך הכרחי לייצר הכנסות וחירות פיננסית. היקף ההכנסות מתרומות הולך וקטן בשנים האחרונות ועמותות נדרשות ליזמות ומכירת שירותים ומוצרים. כדי להתמודד עם האתגר נוסדה "החנות החברתית אונליין".

 

החנות הוקמה בתוך הקניון האינטרנטי מרמלדה מרקט בסיוע בנק הפועלים ובשיתוף היזמית חברת CHOICE, והיא מציעה למכירה כבר כעת כאלף מוצרים של 30 עמותות ועסקים חברתיים מכל הארץ, קניות ראשונות נערכו בה, ועמותות חדשות ממשיכות להצטרף.

  

בובה , נחשוש אוברול וכובע  (צילום: סטודיו אנד גוי)
מוצרים לתינוק מסטודיו אנד ג'וי(צילום: סטודיו אנד גוי)

 

החנות החברתית מציעה מגוון מוצרים בטווח מחירים רחב, שווה לכל כיס, שנוצרו על ידי מבוגרים ובני נוער מאוכלוסיות מגוונות, החל ממוצרי טקסטיל יפיפיים, מתנות ממותגות ומעצימות, דרך מוצרי עץ לילדים, סלים קלועים, ועד מוצרי צורפות וקרמיקה בשיתוף מעצבים צעירים. החנות פונה גם לחברות וארגונים שרוכשים מתנות לעובדים ולאירועים, ומאפשרת להם לבצע רכש חברתי שכולו טוב.

 

קלפים של חיות ליד קופסאת פח (צילום: יורם אשהיים)
מובייל על עמותת "עלה"(צילום: יורם אשהיים)

 

רשימת העמותות/עסקים החברתיים המשתתפים בחנות החברתית: קוצ'ינטה, אנד ג'וי, ציפור נפש, הבית של דודו, אלין בית נועם, בית איזי שפירא, החיות של דודו, עמיחי, אקי"ם, עלה, מכון סאמיט, כוכב הצפון, אחותי, גוונים של מתום, טליה סבונים, נגישות ישראל, מירמבה, אלמז, עציץ טרי, מוסללה, לתת, דרור, משיב הרוח, רוקמות המדבר, נאני, אופטימיסט, דן אבשלום, גוונים אשקלון, המפעל להכשרת ילדי ישראל וערכותי מקבוצת שכולו טוב. 

 

בנק הפועלים מעמיד לרשות העמותות והעסקים החברתיים המשתתפים בחנות החברתית ליווי צמוד של 30 עובדי חטיבת הטכנולוגיה של הבנק שהתנדבו לשמש כמנטורים אישיים לעמותות. בנוסף, העמותות נהנות מתמיכה של צוות מרמלדה ו CHOICE שמדריך ומלווה אותן לאורך כל התהליך. מרמלדה מרקט הוא קניון וירטואלי עם למעלה מ-1,300 חנויות, משנת 2011 הוא מהווה בית וערוץ חשיפה ופרנסה עוצמתי ליוצרים ומעצבים ישראלים.

 

פאזל של פיל  (צילום: גילי נתיב מזורסקי)
(צילום: גילי נתיב מזורסקי)

   

מרמלדה מרקט הוא קניון וירטואלי עם למעלה מ-1,300 חנויות, משנת 2011  הוא מהווה בית וערוץ חשיפה ופרנסה עוצמתי ליוצרים ומעצבים ישראלים. כל עמותה או עסק חברתי המצטרפים לחנות החברתית במרמלדה מרקט, יקבלו את החנות שלהם בחינם, כשכל ההכנסות מהמכירות מוקדשות לעמותות ולמתמודדים ישירות.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
רוח טובה
יד שרה
כיתבו לנו
מומלצים