שתף קטע נבחר

היכן נתנדב השבוע?

דרושים מתנדבים גמלאים מכל הארץ לתכנית "אנגלית מדוברת" עם ילדים. לאגודה למען העיוור בנתניה דרושים מתנדבים לסיוע במרכז למען עיוורים. לרגל חודש האזרח הוותיק מצורפים מגוון הזדמנויות עם אוכלוסיות קשישים וניצולי שואה ברחבי הארץ. היכנסו, זה עושה טוב

עמותת רוח טובה מחברת בין אנשים המבקשים להתנדב לבין עמותות וארגונים הזקוקים למתנדבים. רוח טובה מחזיקה במאגר ההתנדבויות הגדול במדינה, המציע יותר מ-6,500 הזדמנויות להתנדב ומייצרת לאורך כל השנה אלפי חיבורים בין מתנדבים מכל הארץ ומחו"ל לבין גופים הזקוקים להם.

 

התנדבות בכל הארץ:

מי? תנועת של"מ - שרות לאומי למבוגר - תנועה עממית להתנדבות, הפונה לפורשים ממעגל העבודה ומציעה להשתלב בעשייה התנדבותית בקהילה.

איפה? מתנ"סים ברחבי הארץ בטווח של כרמיאל - באר שבע

מה מחפשים? מתנדבים בוגרים בני 18+ לתכנית ""אנגלית מדוברת" - לתרגול השפה האנגלית המדוברת עם ילדים בצורה חווייתית במרכזים קהילתיים. ההתנדבות כוללת: הגעה למתנ"ס הקהילתי, ישיבה באופן פרטני או בקבוצות של עד חמישה ילדים בגילאי יסודי או נוער לתרגול השפה האנגלית המדוברת באמצעות משחקים, שירים, סרטונים.

מתי? בימים א'-ה' בשעות אחה"צ / ערב המוקדמות (החל 16:00-19:00) לכשעתיים שבועיות. בהתחייבות לשנת לימודים.

למי לפנות? להדר וענת במייל: shalem@migvanim.com או  anatra@matnasim.org.il

 

מתנדבים וקשישים מציירים יחד ()

מי? מיזם "הסביבון של אורי" (להנצחת אורי לוי ז"ל ) הפועל במסגרת עמותת 'אורי', לסיוע והעלאת מודעות לילדים עם מחלות גנטיות.

איפה? בבתי חולים בטווח בין חיפה – באר שבע

מה מחפשים? מתנדבים פרטיים (יחידים, משפחות וקבוצות) לחלוקת סביבונים ולשמח ילדים ואנשים המאושפזים בבתי חולים ברחבי הארץ (מחיפה ועד באר שבע) ובמוסדות שונים הפועלים למען אוכלוסיות שונות. ההתנדבות כוללת: הגעה למקום ההתנדבות, קבלת הסביבונים מטעם המיזם ותדרוך, חלוקת הסביבונים ומעבר בין המאושפזים והאנשים, משחק/הפעלה עם הילדים, במטרה לשמח ולהפיץ את האור של אורי, לרגל חג החנוכה.

מתי? מה-18.11 ועד לחג החנוכה (11.12.2018) בשעות וימים גמישים. ניתן להגיע עם קבוצה  של עד 10 אנשים או משפחות עם ילדים בגילאים בוגרים.

למי לפנות? לליאורה במייל : Liora@lilla.co.il או באמצעות פנייה לעמוד הפייסבוק של המיזם .

 

התנדבות באזור הצפון:

מי? שילה, אגודה לפיתוח שירותים לזקן

איפה? חיפה

מה מחפשים? לפרויקט הנגשת פעילויות חברתיות בבתיהם של קשישים מרותקי בית, החברים בקהילות תומכות, דרושים מתנדבים להעברת הפעלות חברתיות בבתיהם של הקשישים. ההתנדבות כוללת הגעה לביתו של הקשיש, עריכת היכרות עמו והעברת פעילות חברתית כגון הקראת סיפורים, יציאה לטיולים, לימוד מחשבים וטכנולוגיה, העברת שיחות בנושאי היסטוריה ואקטואליה, משחק במשחקים שונים, צפייה משותפת בטלוויזיה, פעילות יצירה ועוד.

מתי? פעם בשבוע, בימים א'-ה', בשעות הבוקר או אחר הצהריים, לשעה לפחות.

למי לפנות? לרעיה במייל: raya@shilo.co.il

 

מי? "בודד אבל לא לבד" - פרוייקט של הקרן לרווחה לנפגעי השואה.

איפה? חיפה והקריות

מה מחפשים? מתנדבים בגילאי 21+ לליווי אישי לניצולי שואה. ההתנדבות כוללת: יצירת קשר אישי, מתן אוזן קשבת, עידוד, ליווי אישי ותמיכה לניצול - כשהמטרה היא יצירת קשר קבוע. ניתן גם להדריך אותם ביישומי המחשב הבסיסיים.

מתי? אחת לשבוע בימים ובשעות גמישים, בתיאום מול הניצול - אך לא יאוחר מהשעה 20:00. בהתחייבות לשנה. לפני תחילת ההתנדבות תינתן הכשרה אישית למתנדבים.

למי לפנות? לתומר במייל: tomer.b@k-shoa.org

 

התנדבויות באזור השרון:

מי? האגודה למען העיוור ולמניעת עיוורון המסייעת ומקדמת מעמדו ורווחתו של העיוור ומשפחתו.

איפה? נתניה

מה מחפשים? מתנדבים שיגיעו למרכז ויצאו עם העיוורים להליכות במהלך היום.

מתי? בימים א'-ה', משעות הבוקר ועד הערב, אחת לשבוע. בהתחייבות לשלושה חודשים.

למי לפנות? לרותי במייל: agudab@bezeqint.net

 

מתנדבים עם סביבונים וסופגניות ()

מי? "צ'יימס" - ארגון הפעול לשיפור איכות חייהם ושיתופם המלא בקהילה של אנשים עם צרכים מיוחדים ומפעיל מרכז עבודה שיקומי (מע"ש).

איפה? כפר סבא

מה מחפשים? במפעל עובדים מעל 100 בוגרים בעלי פיגור שכלי קל-בינוני בגילאי 21-70 העוסקים בעבודות יצרניות פשוטות. למרכז דרושים מתנדבים להעברת הפעלה בתחומים שונים: מוזיקה, תיאטרון, משחק, בעלי חיים, וכדומה.

מתי? בימים א'-ה', בין השעות 07:30-15:00 לשעה או שעתיים.

למי לפנות? לדובי במייל: limor.more@chimesisrael.org.il

 

התנדבויות באזור המרכז:

מי? ארגון "דור לדור" פועל לגשר על הנתק בין הדור הצעיר לדור הוותיק בחברה הישראלית.

איפה? תל אביב

מה מחפשים? מתנדבים לליווי קשישים בודדים בבתיהם. ההתנדבות כוללת: ציוות המתנדב לקשיש בודד מסויים התל אביב, יצירת קשר אישי עם הקשיש, ליווי הקשיש למקומות שונים בעיר וכן משחק ויצירת שיחה מהנה עם הקשיש.

מתי? בימים א'-ש', בשעות 08:30-20:00 לשעה בשבוע בתיאום מול רכזת המתנדבים. בהתחייבות לשנה.

למי לפנות? לנועם במייל: noamd@dorldor.org.il

 

מתנדבים עם סביבונים וסופגניות ()

מי? העמותה למען הקשיש פועלת לשיפור איכות חייהם של אנשים המתמודדים עם קשיים תפקודיים ולפיתוח שירותים קהילתיים למען אוכלוסיית גיל הזהב.

איפה? פתח תקוה

מה מחפשים? מתנדבים לפרויקט סיוע בהדרכת הקשישים במרכז בתחום המחשבים שנמצא במרכז חדר מחשבים המשרת את הקשישים. נדרש מתנדב בעל ידע על בסיסי מחשבים, סבלני ואמפתי שיוכל להדריך את הקשישים, להסביר על התוכנות השונות להראות להם איך שולחים מיילים, לשחק במחשב ועוד.

מתי? בימים א'-ה', אחת לשבוע, בין השעות 9:30-12:00 לשעתיים. בהתחייבות למספר מפגשים.

למי לפנות? למיטל במייל: merkazyom.pt@gmail.com

 

התנדבויות באזור ירושלים:

מי? בית האבות "בית ראובן" הוא בית חולים לחולי אלצהיימר. המקום מעניק לדיירים שלל פעילויות חברתיות ושיקומיות ביניהן טיפולים מיוחדים באמצעות מוסיקה ואומנות.

איפה? ירושלים

מה מחפשים? מתנדבים להעברת הפעלה חווייתית. ההתנדבות כוללת: הפגת השגרה והבדידות בדרך של העברת הפעלה או סדנה תחומים שונים, כמו: מוזיקה, אמנות ועוד.

מתי? בימים א'-ה' בין השעות 8:00-12:00 או 16:00-19:00. בימי שישי ניתן להגיע בין השעות 8:00-13:00.

למי לפנות? לגאולה במייל: geula71@outlook.com

 

מי? "בית הורים מוזס" - בית אבות לקשישים סיעודיים ועצמאיים.

איפה? ירושלים

מה מחפשים? מתנדבים (17+) להעברת הפעלה לקשישים סיעודיים ועצמאיים. ההתנדבות כוללת: העברת הפעלה בנושאים כמו רפואה, מוזיקה, התעמלות, אומנות, בישול יצירה, הקרנת מצגות מעניינות, סרט עם דיון, הקראת סיפור ושיחה, הרצאה וכדומה. ההפעלה יכולה להיעשות בצורה פרטנית או קבוצתית.

מתי? אחת לשבוע בימים ראשון עד שבת בין השעות 10:00-12:00או 15:00-18:00  לשעתיים. בתיאום מראש מול רכזת ההתנדבות.

למי לפנות? להדס במייל: hadass@meonot.co.il.

 

  • רוצים למצוא התנדבות בהתאמה אישית? לחצו כאן וצוות רוח טובה ימצא את הפעילות המתאימה עבורכם.
  • עמותה או יוזמה פרטית הפועלת לטובת הכלל וזקוקה לסיוע של מתנדבים באופן חד פעמי, המעוניינים לפרסם את צרכיכם במדור פנו לדוא"ל: meital@ruachtova.org.il.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
רוח טובה
יד שרה
כיתבו לנו
מומלצים