שתף קטע נבחר

היכן נתנדב השבוע?

דרושים מתנדבים להעברת הפעלות בקייטנות החג לילדים עם מוגבלות שכלית. דרושים מתנדבים לחלוקת סביבונים למחלקות מאושפזים בבתי חולים ברחבי הארץ. דרושים מתנדבים למגוון התנדבויות עם קשישים בקהילה. היכנסו, זה עושה טוב

עמותת רוח טובה מחברת בין אנשים המבקשים להתנדב לבין עמותות וארגונים הזקוקים למתנדבים. רוח טובה מחזיקה במאגר ההתנדבויות הגדול במדינה, המציע יותר מ-6,500 הזדמנויות להתנדב ומייצרת לאורך כל השנה אלפי חיבורים בין מתנדבים מכל הארץ ומחו"ל לבין גופים הזקוקים להם.

 

 

התנדבות בכל הארץ:

מי? אגודת `עמי` - מתמקדת ביישום החוק הישראלי המגדיר כי כל מי שמאובחן עם מוגבלות שכלית התפתחותית, זכאי למימון כל הוצאותיו על-ידי המדינה.

איפה? כל הארץ

מה מחפשים? מתנדבים להעברת הפעלה משמחת בחגים או בשגרה עם ילדים בגילאי יסודי או נוער עם מוגבלות שכלית, חלקם ניידים ועצמאיים וחלקם נכים. ההתנדבות כוללת: הגעה לאחד מבתי הספר בם מתקיים יום לימודים ארוך והפעלת הילדים בקבוצות קטנות כמו - קריאת סיפור, משחקי קופסא, משחק בחצר תוך עזרה לילדים להתנייד החוצה במידת הצורך.

מתי? בימים א'-ה' בין השעות 14:30-18:00 - גם בימי שגרה וחגים (כגון חנוכה) או במהלך חופשת הקיץ (יולי - אוגוסט)

למי לפנות? לאינגה במייל: inga32120@gmail.com

 

מי? מיזם "הסביבון של אורי", (להנצחת אורי לוי ז"ל ) הפועל במסגרת עמותת 'אורי', לסיוע והעלאת מודעות לילדים עם מחלות גנטיות

איפה? ארצי

מה מחפשים? מתנדבים פרטיים (יחידים, משפחות וקבוצות) לחלוקת סביבונים כדי לשמח ילדים ואנשים המאושפזים בבתי חולים ברחבי הארץ (מחיפה ועד באר שבע) ובמוסדות שונים הפועלים למען אוכלוסיות שונות. ההתנדבות כוללת: הגעה למקום ההתנדבות, קבלת הסביבונים מטעם המיזם ותדרוך, חלוקת הסביבונים ומעבר בין המאושפזים והאנשים, משחק/הפעלה עם הילדים, במטרה לשמח אותם ולהפיץ את האור של אורי.

מתי? החל מה-18.11 ועד לחג החנוכה (11.12.2018) בבתי חולים בטווח בין חיפה – ב"ש, בשעות וימים מגוונים וגמישים. ניתן להגיע עם קבוצה קטנה של עד עשרה אנשים או משפחות עם ילדים בגילאים בוגרים.

למי לפנות? לליאורה במייל: Liora@lilla.co.il או בעמוד הפייסבוק .

 

התנדבות באזור הצפון:

מי? לשובע - בית הנוער של עמותת קדימה המטפל בילדים ממשפחות מצוקה ומצבי סיכון בגילאי 6-18.

איפה? קרית שמונה

מה מחפשים?
  • מתנדבים (17+) להעברת חוג/הפעלה בנושאים שונים, כמו: סדנאות שונות, אומנות, יזמות, מחשבים, יצירה, מוזיקה וכדומה (רעיונות יתקבלו בברכה) במטרה לפתח הרגלי תרבות מגוונים, לגלות בפניהם עולמות חדשים. מתי? אחת לשבוע/יים לשעה בימים א'-ה' בשעות 14:00-18.30. 
  • מתנדבים לחונכות אישית ולימודית לילדים המטופלים בבית הנוער. ההתנדבות כוללת: לחנוך את הילד/נער באופן פרטני, לסייע לו בלימודים, לשמש לו כאוזן קשבת, יצירת קשר אישי וכדומה. מתי? אחת לשבוע בימים א'-ה' בין השעות 14:00-18:30 לשעה וחצי. בהתחייבות לחודש. 
למי לפנות? לאמיר במייל: kadimakt@gmail.com   

 

מי? עמותת אותות - "הבית ברחוב חיים"

איפה? חיפה

מה מחפשים? מתנדבים (מעל גיל 24) לסיוע לצוות המקום ולנערים בשעות הערב. ההתנדבות כוללת מתן עזרה לנערים בשיתוף המדריכים, עריכת שיחות אישיות, סיוע בהכנת ארוחות הערב של הנערים, יציאה עם הנערים לסיבוב בשכונה ומתן עזרה כללית בהתאם לצורך שעולה מהמדריכים.

מתי? פעם בשבוע, בימים א'-ש', בשעות 16:00-22:00, לשלוש שעות. בהתחייבות לשנה.

למי לפנות? לשרון במייל: sharon@otot-il.org.il

 

התנדבויות באזור השרון:

מי? מעון ויצו לילדים בגיל הרך

איפה? נתניה

מה מחפשים? מתנדבים (מעל גיל 18) לחונכות אישית לילדים בגיל הרך (גילאי חצי שנה עד 3). ההתנדבות כוללת יצירת קשר אישי עם הילד, לדבר ולשחק איתו וכדומה.

מתי? בימים א'-ו', בין השעות 7:00-13:00, אחת לשבוע לשעה. בהתחייבות לחודש.

למי לפנות? לסיגל במייל: m31860@wizo.org  

 

אשה מבוגרת חובקת על ידי אישה צעירה ()
 

מי? בבית האבות "בית יובל" שוהים קשישים עצמאים שאינם סיעודיים, שרובם מכורים לשעבר לאלכוהול ולסמים והם הסובלים מפגיעה קוגנטיבית או סכיזופרניה שנגרמה עקב ההתמכרות. הקשישים מתפקדים ואינם סיעודיים.

איפה? בית החולים קרית שלמה, בסמוך למושב בני ציון

מה מחפשים? מתנדבים בגילאי 21+ לחונכות אישית וליווי קשישים אלו. ההתנדבות כוללת הגעה לבית האבות, הפגת בדידותו של הקשיש, קיום שיחות אישיות, מתן אוזן קשבת, הענקת תשומת לב והעברת הזמן בנעימים תוך כדי פעילות משותפת.

מתי? פעם בשבועיים, בימים א'-ה', בשעות 8:00-17:00, לשעה בהתחייבות לחצי שנה.

למי לפנות? לקרן במייל: Kerenbeityuval@gmail.com

 

התנדבויות באזור המרכז:

מי? ארגון ידידים הפועל בקרב ילדים, נוער, עולים וצעירים במצבי סיכון ומצוקה

איפה? רמלה

מה מחפשים? מתנדבים בוגרים (21+) לחונכות אישית וליווי לנוער ועובר חוק או בני נוער שהם בני עולים חדשים. ההתנדבות כוללת: ליווי ויצירת קשר אישי עם הנער ומשפחתו, בניית תכנית אישית עם הנער, סיוע במציאת עבודה, להוות דמות בוגרת ומשמעותית לנוער.

מתי? בימים ושעות גמישים (בעיקר שעות אחה"צ והערב כי בבקרים הנערים / הנערות במסגרות) – בתיאום מול החניך/חניכה, פעם בשבוע לשעתיים שבועיות. בהתחייבות לשנת לימודים (ספטמבר - יוני). יש הכשרה בתחילת ובמשך ההתנדבות.

למי לפנות? למוריה במייל: mitnadvim@yedidim.org.il

 

מי? עמותת "עזר מציון" מגישה סיוע לסובלים מבעיות תפקודיות או נמצאים במצבי משבר.

איפה? בבית החולים איכילוב תל אביב

מה מחפשים? מתנדבים (18+) להשגחה על ילדים או מבוגרים שמאושפזים בבתי החולים איכילוב. ההתנדבות כוללת: הגעה למחלקה הרלוונטית בבית החולים, עזרה למשפחת המאושפז במשמרות ליד מיטת המאושפז והשגחה עליו , מתן תשומת לב ומתן אפשרות למשפחת המאושפז לקצת מנוחה וכיוצא בזה.

מתי? בימים א'-ה' לרוב בשעות הבוקר והצהריים, אחת לשבוע לשעתיים, בתיאום מראש. בהתחייבות לחצי שנה.

למי לפנות? ליעל במייל: sniftelavivmazkirut@ami.org.il

 

התנדבויות באזור ירושלים:

מי? דיור מוגן בית גיל הזהב - בתי דירות לקשישים המנהלים משק בית ואורח חיים עצמאי.

איפה? ירושלים

מה מחפשים? מתנדבים לביקור בית וסיוע אישי לקשישים דוברי רוסית בדיור מוגן. ההתנדבות כוללת: סיוע לקשישי בדברים הקטנים של היומיום (קניות, קריאת ותרגום מכתבים לרוסית, תיקונים קטנים בבית) לדבר עם הקשיש ולבלות איתו.

מתי?בימים א'-ה', בין השעות 9:00-20:00 בתיאום מראש עם רכזת ההתנדבות ולכל דייר יש צורך בשעות שונות ובדברים אחרים.

למי לפנות? לאפרת במייל: diurmugan34@gmail.com

 

מתנדבים עם סביבונים וסופגניות ()

מי? תכנית "קהילה תומכת -חיים עצמאיים לנכים" מסייעת לאנשים עם מוגבלויות לקיים חיים עצמאיים בבית באמצעות מערכת שירותים אישית ומקצועית תומכת, המחזקת את תחושת ההשתייכות שלהם לקהילה.

איפה? ירושלים

מה מחפשים? מתנדבים לחונכות אישית וביקורי בית לנכים. ההתנדבות כוללת: ביקורי בית, היכרות, יצירת קשר חברי, הענקת תשומת לב ואוזן קשבת, תמיכה, עידוד וכיוצא בזה. בהתאם לצורך ניתן לסייע בלימוד מחשבים וכדומה.

מתי? בימים ושעות גמישים, בתיאום מול הנכה, אחת לשבוע לשעה. בהתחייבות לחודשיים.

למי לפנות? לישי במייל: kehila.jerusalem@gmail.com

 

התנדבויות באזור הדרום:

מי? "עתיד בטוח" - ארגון ידידים הפועל בקרב ילדים, נוער, עולים וצעירים במצבי סיכון ומצוקה.

איפה? קרית גת

מה מחפשים?מתנדבים לחונכות לימודית לנוער בסיכון. ההתנדבות כוללת: סיוע בשיעורי בית, הכנה למבחנים ובגרויות, קשר אישי וכדומה.

מתי? בימים א'-ה' בין השעות 14:00-18:00, לשעתיים שבועיות. בהתחייבות לשנת לימודים (ספטמבר - יוני). יש הכשרה בתחילת ובמשך ההתנדבות.

למי לפנות? למוריה במייל: mitnadvim@yedidim.org.il

 

  • רוצים למצוא התנדבות בהתאמה אישית? לחצו כאן  וצוות רוח טובה ימצא את הפעילות המתאימה עבורכם.
  • עמותה או יוזמה פרטית הפועלת לטובת הכלל וזקוקה לסיוע של מתנדבים באופן חד פעמי, המעוניינים לפרסם את צרכיכם במדור פנו לדוא"ל: meital@ruachtova.org.il

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
רוח טובה
יד שרה
כיתבו לנו
מומלצים