TTI טלקום: תספק לסלקום מערכת ב-2.5 מיליון ש'
TTI טלקום, הנסחרת בנאסדא"ק, תספק לסלקום את מערכת ה-CALL EXPERT לניהול ומעקב של שיחות ב-2.5 מיליון שקל
חברת TTI טלקום, העוסקת בפיתוח מערכות לניהול ובקרת רשתות תקשורת, הודיעה היום (ב') כי חתמה עם חברת סלקום על הסכם בהיקף של 2.5 מיליון שקל.
בהתאם להסכם, תותקן במרכז הבקרה של סלקום מערכת CALL EXPERT שפיתחה TTI טלקום. המערכ אוספת, מעבדת ומנתחת רשומות שיחות (Call Detail Records) מהרשת.
לדברי החברה, ניתן להשתמש במידע זה למטרות של ניטור וניהול הרשת, תכנון קיבולת הרשת ואפליקציות שיווקיות. ניתוח הרשומות מאפשר למפעילי תקשורת להתעדכן לגבי פעילות הרשת בכל זמן נתון, לעקוב ולבקר על השירותים והאפליקציות המועברים ללקוחות ולפלג את קהל המנויים, על מנת להתאים עבורם חבילות שירות.
מנהל מחלקת בקרת רשת בסלקום, עוזי משולם: "באמצעות מערכת ה- CALL EXPERT של TTI טלקום נוכל להשיג יעדים של בקרה ואנליזה של הרשת כדי שנוכל להבטיח ללקוחותינו רמות ביצוע מקסימליות, וכמו כן, ניתוח דפוסי שיחות והתנהגות משתמשים לשם תכנון הנדסי, יעיל ואופטימלי יותר של התנועה ברשת".
TTI טלקום נסחרת בבורסת הנאסדא"ק בשווי שוק של 174 מיליון דולר. החברה עוסקת מפתחת, משווקת ומספקת מערכות תמיכה (OSS) ומערכות ניהול ובקרה (NMS). לדבריה, התקנת מערכות התמיכה, הניהול והבקרה מתבצעת ללא פגיעה בביצועי מערכות קיימות, ומאפשרת למפעילים השונים להרחיב ולייעל את שירותיהם ללא צורך בהשקעה בטכנולוגיות חדשות. בסיס הלקוחות של TTI טלקום עומד היום על כ- 70 לקוחות ברחבי העולם.