קמפיין אמוציונאלי לדקסמול בעלות של 500 אלף דולר
הסיסמה שתלווה את מסע הפרסום: "דקסמול סינוס ודקסמול קולד כבר יותר מעשר שנים חלק מהחורף שלנו"
חברת התרופות דקסון מעלה קמפיין טלוויזיוני למותג דקסמול סינוס ודקסמול קולד, בעלות של 500 אלף דולר. מסע הפרסום ילווה במסר אמוציונאלי תחת הסיסמה: "דקסמול סינוס ודקסמול קולד, כבר יותר מעשר שנים הם חלק מהחורף שלנו".
הקמפיין הופק באמצעות פרסום מלניק, ויימשך שלושה חודשים.
יואל אסרף, מנהל שיווק וצריכה בדקסון מסר, כי פרסום נכון של תרופות נתפס בדרך כלל כפרסום עובדתי. בשלב ראשון מוצגת הבעיה ובשלב השני מופיע הפתרון בדמות התרופה. לדבריו, הסרטון החדש מכוון ליצירת אמוציה ופריצת המסגרת השבלונית. לדבריו, התחרות שנוצרה בשנה האחרונה בשוק התרופות לטיפול בהצטננות הביאה ליצירתיות.
עוד הוסיף אסרף, כי מקור הכוח הוא הפרמטר השיווקי: נאמנות הצרכן. "דווקא בשוק התרופות פרמטר זה הינו חשוב יותר מאשר בשוק מוצרי הצריכה המסורתיים, שכן אדם שסבל ממחלה כלשהיא וטיפל בה באמצעות תרופה מסוימת יישאר נאמן לה".